printlogo


کد خبر: 209154تاریخ: 1398/2/16 00:00
اخبار

طرح استیضاح وزیر ورزش تقدیم هیأت‌رئیسه پارلمان شد
جمعی از نمایندگان مجلس با تدوین طرحی خواستار استیضاح مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان شدند. جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی دیروز قوه مقننه با تدوین طرحی خواستار استیضاح مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان شدند. این طرح که به امضای 18 نفر از نمایندگان رسیده است، دیروز تقدیم هیات‌رئیسه پارلمان شد تا برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوط ارجاع داده شود.
به گزارش تسنیم، این طرح استیضاح را تاکنون محمد حسن‌نژاد، احمد بیگدلی، شهروز برزگر، شکور پورحسین، رضا کریمی، سیدهادی بهادری، محسن کوهکن، سیدناصر موسوی‌لارگانی، محمداسماعیل سعیدی، سیدحمزه امینی، ضیا‌الله اعزازی، سمیه محمودی، معصومه آقاپور، محمدابراهیم رضایی، محمدحسین فرهنگی، بیت‌الله عبداللهی، یعقوب شیویاری و علی جلیلی امضا کرده‌اند.
همچنین در چند روز گذشته تعدادی از نمایندگان با تدوین طرحی خواستار تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در زمان مدیریت سلطانی‌فر شده بودند.

برکناری کرانچار از تیم فوتبال امید
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در تازه‌ترین اظهارنظر از معرفی جانشین کرانچار در آینده نزدیک و انتخاب سرمربی خارجی جدید تیم‌ملی بزرگسالان فوتبال ایران تا پیش از فینال جام حذفی خبر داد. مهدی تاج درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت‌: رایزنی‌هایی در این‌باره انجام شده است و در راه انتخاب سرمربی جدید تیم‌ملی مشکلات خودمان را داریم. در حال‌ حاضر راهکار جدیدی اتخاذ شده است و سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان نیز بر این اساس بزودی معرفی خواهد شد. وی تاکید کرد: جانشین کارلوس کی‌روش قطعاً خارجی خواهد بود و بزودی و حداکثر تا پیش از فینال جام حذفی معرفی می‌شود. تاج همچنین با اشاره به شرایط تیم‌ملی فوتبال امید گفت‌: با آقای کرانچار به توافق رسیده‌ایم و بزودی جانشین ایشان نیز معرفی خواهد شد. سرمربی تیم‌ملی امید یک مربی داخلی است که پس از قطعی شدن معرفی خواهد شد.


Page Generated in 0/0060 sec