printlogo


کد خبر: 209214تاریخ: 1398/2/18 00:00
اخبار

فضای مجازی بلای جان کشور و جوانان شده است
آیت‌الله العظمی سبحانی با انتقاد از وضعیت فعلی فضای مجازی تأکید کرد این فضا در حال حاضر بلای جان کشور و جوانان شده است.
به گزارش رسا، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در نخستین جلسه از سلسله مباحث تفسیر قرآن کریم که در مدرسه حجتیه قم برگزار شد، با انتقاد شدید از وضعیت فعلی فضای مجازی در کشور، از شایعه‌پراکنی به عنوان سلاح قدیمی دشمنان اسلام یاد کرد و گفت: امروز نباید به شایعه‌ها اعتنا کنیم؛ فضای مجازی بلای جان کشور، مردم و پسران و دختران شده است؛ دشمن با شایعات می‌خواهد علاقه ما را به جمهوری اسلامی کاهش دهد.

پیام تقدیر فرمانده کل سپاه از مجلس
عضو هیأت‌رئیسه مجلس پیام تقدیر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد.
به گزارش سپاه‌نیوز، در بخشی از پیام فرمانده فرمانده کل سپاه که دیروز در مجلس قرائت شد، آمده است: صمیمانه از اقدام انقلابی و شجاعانه نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل اتهام منفعلانه آمریکا به این نهاد مقدس سپاسگزاری می‌کنم. همچنین از پیام تبریک نمایندگان عزیز در پاسخ به اعتماد کریمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در سپردن امانت الهی سپاه به این حقیر تشکر و قدردانی می‌کنم.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: به نصرت الهی ایمان داریم و به وعده‌‌های تخلف‌ناپذیر او اطمینان که در گام دوم انقلاب شکوه تمدن اسلام چشمان شرق و غرب عالم را به خود خیره خواهد نمود و ایران عزیز اسلامی‌مان سربلند‌‌‌‌‌‌تر از هر زمان همچون خورشید عالمتاب در میانه آسمان پیشرفت و عظمت جهان خواهد درخشید. ما تا پیروزی نهایی در میدان جهاد و شهادت می‌مانیم.

مردم منطقه از آمریکایی‌ها بیزارند
وزیر امور خارجه در حساب توئیتر خود نوشت: «اگر ایالات متحده و نوچه‌هایش احساس ناامنی دارند، به دلیل این است که مردم منطقه از آنها بیزارند. متهم کردن ایران، این وضعیت را تغییر نخواهد داد». به گزارش ایرنا، محمدجواد ظریف در این توئیت افزود: «تیم «ب» دوباره مشغول است؛ از اعلام اعزام ناوگان دریایی (که در حقیقت ماه گذشته انجام شده بود) تا هشدار شدید درباره به اصطلاح «تهدیدات ایران».
وی تاکید کرد: اگر ایالات متحده و نوچه‌هایش احساس ناامنی دارند، به دلیل این است که مردم منطقه از آنها بیزارند. متهم کردن ایران، این وضعیت را تغییر نخواهد داد.

باید غنی‌‌سازی اورانیوم را  توسعه دهیم
حجت‌الاسلام احد آزادیخواه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مطابق با مفاد برجام می‌توانیم در مقابل عدم پایبندی طرف مقابل اقداماتی را انجام دهیم و کشور باید به سمت توسعه غنی‌‌سازی حرکت کند. آزادیخواه در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به کاهش تعهدات اروپا در قبال برجام و فشارهای آمریکا به کشورمان در قالب تحریم‌های متعدد، گفت: ما در زمان مذاکرات برجام تعهد دادیم به مفاد این قرارداد متعهد باشیم و کشورهای 1+5  هم متعهد شدند در این راستا گام بردارند اما در عمل دیدیم آنان به تعهدات‌شان عمل نکردند و آمریکا به صورت غیرقانونی و غیرمنطقی از برجام خارج شد. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خروج از NPT هم جزو گزینه‌های ما است، گفت: الان در حوزه هسته‌ای به دلیل اجرای تعهدات برجام عقب مانده‌‌‌‌‌ایم و کشور باید به سمت توسعه و غنی‌‌سازی اورانیوم حرکت کند، چرا که طرف مقابل بویژه آمریکا قاعده بازی را به هم ریخته و لازم است ما هم سیاست هسته‌ای مطابق با شرایط روز اتخاذ کنیم که البته لازم است منتظر نظر سران کشور در این زمینه بمانیم.


Page Generated in 0/0055 sec