printlogo


کد خبر: 209283تاریخ: 1398/2/19 00:00
شبکه‌های اجتماعی عصر سلبریتی‌ها

عمر مک‌لوهان به شکل‌گیری شبکه‌های اجتماعی قد نداده بود؛ شاید او با دیدن این پدیده پیچیده و چندوجهی دوران اجتماعی حاضر را به دوران پیچیدگی ذهن و عمل انسانی تشبیه می‌کرد. دورانی که هر کس تحت تاثیر چند رسانه اجتماعی قرار دارد و در عین حال خود دارای چند رسانه اجتماعی است! هر کس تعاملا می‌تواند در فضای رسانه زندگی کند و رسانه اجتماعی خودش لایف استایل مخصوص به خودش را به جامعه تزریق می‌کند. دوران جدید را در حقیقت در عین پیچیدگی باید بسادگی هم دید؛ دورانی که پیش‌فرض آن است که «من دیده می‌شوم، پس هستم!» دوران جدید به واسطه نوع رسانه آن، میدان مانور آنهایی است که بیشتر دیده می‌شوند؛ آنهایی که ما نام‌شان را «سلبریتی» می‌گذاریم؛ انسان‌هایی که به لحاظ محتوایی و تخصصی سطحی بوده اما به دلیل دیده شدن مهم شده‌اند!


Page Generated in 0/0131 sec