printlogo


کد خبر: 209305تاریخ: 1398/2/21 00:00
اخبار

مظاهری به کمیته اخلاق دعوت شد
دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن به‌خاطر حوادث رخ داده در دیدار ذوب‌آهن و الزورای عراق به کمیته اخلاق دعوت شد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ‌در پی حوادث رخ داده در دیدار تیم‌‌های ذوب‌آهن و الزورا در لیگ قهرمانان آسیا، کمیته اخلاق فدراسیون از رشید مظاهری جهت بررسی حواشی رخ داده دعوت به عمل آورد. این دیدار روز سه‌شنبه برگزار شد و 2 تیم به تساوی 2 - 2 رسیدند.

بمب دیبالا در آستانه انفجار
ستاره آرژانتینی یوونتوس در آستانه جدایی از بانوی پیر قرار دارد. سایت کالچو میرکاتو ایتالیا خبر داد بمب پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس در آستانه انفجار قرار دارد. رابطه دیبالا با مسؤولان بیانکونری بسیار بد شده و جدایی او از یووه قطعی شده است. دیبالا در فصل گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت و مسؤولان باشگاه نیز تصمیم گرفتند او را بفروشند. بنا به گزارش‌ها بیانکونری منتظر پیشنهادی 100 میلیون یورویی است تا ستاره آرژانتینی‌اش را بفروشد. بایرن‌مونیخ، لیورپول و رئال‌مادرید از مشتریان دیبالا هستند. به نظر می‌رسد بایرن از بقیه مشتری‌ها جدی تر باشد چون نیکو کواچ، سرمربی‌اش بشدت به دیبالا علاقه دارد.

نیمار باز هم محروم شد
مهاجم پاری‌سن‌ژرمن از ۳ بازی در رقابت‌های باشگاهی در فرانسه محروم شد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه روز جمعه اعلام کرد نیمار نمی‌تواند به دلیل محرومیت در 3 بازی آینده پاری‌سن‌ژرمن حضور داشته باشد. مهاجم برزیلی در پایان دیدار برابر رن در فینال جام حذفی فرانسه به یک هوادار ضربه زد. محرومیت بازیکن پاری‌سن‌ژرمن از شنبه لحاظ خواهد شد. بر این اساس او نمی‌تواند شنبه برابر آنژه به میدان برود. نیمار همچنین 2 دیدار دیگر تیمش در لیگ فرانسه را از دست خواهد داد.


Page Generated in 0/0064 sec