printlogo


کد خبر: 209353تاریخ: 1398/2/22 00:00
اخبار

تخفیف مالیاتی در بافت‌های فرسوده
معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران از تخفیف ۵۰ درصدی مالیات نقل‌وانتقال در بافت‌های فرسوده به‌عنوان تسهیلات جدید برای تحول و رونق نوسازی بافت‌های فرسوده خبر داد. عبدالرضا گلپایگانی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه تخفیف عوارض ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده برای سال جاری نیز تمدید شده است،‌ ادامه داد: بر این اساس افرادی که در بافت فرسوده واحد مسکونی یا 20 مترمربع واحد تجاری تخریب و نوسازی کنند، عوارضی برای ساخت‌وساز پرداخت نمی‌کنند. وی تصریح کرد: در ضوابط و مقررات هم تخفیف‌های خاصی در بافت فرسوده قائل‌ هستیم.

توزیع طرح ترافیک از آخر اردیبهشت
دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری با اشاره به افزایش میزان شارژ کارت‌بلیت‌های رایگان گفت: تلاش می‌کنیم طرح‌های ترافیک تا آخر اردیبهشت میان خبرنگاران توزیع شود. فرهاد خوانساری در گفت‌وگو با فارس، افزود: نماینده عکاسان مطبوعاتی و نماینده روزنامه‌نگاران استان تهران همچنین نماینده مدیران مسؤول رسانه‌های غیردولتی در جلسات ویژه برای بررسی نحوه توزیع مناسب طرح ترافیک میان رسانه‌ها حضور دارند. از سوی دیگر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک از آغاز اجرای طرح ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد براساس پلاک از تیرماه خبر داد. به گزارش ایسنا، عمار سعیدیانفر درباره زمان پیاده‌‌سازی طرح عوارض زوج و فرد گفت: طرح کاهش آلودگی هوا از تیرماه اجرا می‌شود و تعرفه آن نصف طرح ترافیک خواهد بود و شهروندان می‌توانند در هر فصل ۲۰ روز به این مناطق رایگان تردد کنند و پلاک آنها مهم نیست. وی افزود: برای استفاده از این ۲۰ روز، باید در سامانه mytehran.ir ثبت‌نام کنند تا تردد آنها قابل رصد و اجرا باشد.

برکناری مدیر متخلف صندوق بازنشستگی کشوری
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از برکناری یک مدیر متخلف با حقوق بیش از ۳۰ میلیون تومان در ماه خبر داد. به گزارش مهر، سیدمیعاد صالحی، مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی توئیتری اعلام کرد: طبق گزارش کمیته شفافیت صندوق بازنشستگی، دریافتی خالص سال ۹۷ مدیران عامل دو هلدینگ، با وجود ضعیف و پرحاشیه بودن، ماهانه بیش از ۳۰ میلیون تومان بوده است. وی افزود: همه بدانند در دفاع از حق و سرمایه بازنشستگان و جلوگیری از ویژه‌خواری با احدی تعارف نداریم. اولین مدیرعامل متخلف
 برکنار شد.


Page Generated in 0/0057 sec