printlogo


کد خبر: 209386تاریخ: 1398/2/23 00:00
اخبار

همزمان با برگزاری جشن گلریزان ستاد دیه انجام شد
کمک ۴ میلیارد ریالی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
همزمان با برگزاری سی‌ودومین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه‌ کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی مبلغ 4 میلیارد ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، جشن گلریزان هر سال در ماه مبارک رمضان، به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسؤولان و خیرین نیکوکار در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتقاد از شرکت مسؤولان دولتی  در ضیافت سفارت انگلیس
نماینده مردم محلات و دلیجان از شرکت تعدادی از مسؤولان دولتی در ضیافت افطار سفارت انگلیس انتقاد کرد و گفت: اگر این آقایان توان مالی نداشته و نیاز به یک وعده غذای انگلیسی داشتند، می‌گفتند در مجلس برای‌شان صدقه جمع‌آوری کنیم. به گزارش خانه ملت، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در نشست علنی دیروز مجلس در تذکر شفاهی خود گفت: گفته می‌شود تعدادی از مسؤولان دولتی در ضیافت افطار سفارت انگلیس شرکت کرده‌اند، واقعا جای سوال دارد اگر این آقایان توان مالی نداشته و نیاز به یک وعده غذای انگلیسی داشتند، می‌گفتند در مجلس برای‌شان صدقه جمع‌آوری کنیم.نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس افزود: به یاد داریم دیگ پلوی سفارت انگلیس در عصر مشروطه چه مصیبت‌هایی را برای کشور به وجود آورد؛ برخی کت و شلوار و پیراهن یقه آخوندی می‌پوشند اما فکرشان قجری است. آیا این افراد هدیه گرفته یا نگرفته‌اند؟ باید توضیح دهند که آیا مذاکره کرده یا نکرده‌اند؟ در این رابطه باید توضیح دهند.

اولین جلسه دادگاه پرونده شرکت پدیده برگزار شد
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسوم به شرکت پدیده، به ریاست قاضی منصوری در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور در مشهد برگزار شد. به گزارش میزان، نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسوم به شرکت پدیده، با حضور متهمان و وکلای آنها، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی، مستشاران دادگاه، نمایندگان ادارات و سازمان‌ها و جمعی از نمایندگان شکات، به ریاست قاضی منصوری در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور در مشهد برگزار شد. رئیس دادگاه با اشاره به روند رسیدگی به تخلفات متهمان این پرونده گفت: پرونده در حال حاضر دارای ۲۲ متهم و بیش از ۱۰۰ جلد بوده و پیگیری‌های قانونی درباره تخلفات احتمالی برخی مسؤولان که در انجام وظایف خود قصور داشته‌اند مفتوح است و از دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی می‌خواهیم در راستای احقاق حقوق عامه همه اقدامات لازم را به انجام برسانند.

دعوت به مذاکره ترامپ  تبلیغاتی و غیرقابل اعتناست
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: عملکرد ترامپ در خروج از برجام و تحریم‌ها علیه ایران جایی برای اعتماد نگذاشته و دعوت‌های ترامپ به مذاکره با هدف استفاده تبلیغی است و قابل‌ اعتنا نیست. به گزارش مهر، سیدکمال خرازی در نشستی با حضور مسؤولان برخی اندیشکده‌های مهم فرانسه اظهار داشت: تصمیم تهران در چارچوب حقی است که برجام برای ایران قائل شده و اروپا می‌تواند با اجرای تعهدات خود ازجمله اجرای سریع اینستکس، اراده خود را نسبت به حفظ برجام نشان دهد. رئیس شورای راهبردی روابط خارجی درباره حمایت اروپا از برجام افزود: مواضع سیاسی اروپا در قبال برجام وقتی ارزشمند است که نتیجه‌ای عملی در بر داشته باشد. خرازی درباره اعلام آمادگی ترامپ برای مذاکره با ایران تأکید کرد: عملکرد ترامپ در خروج از برجام و تحمیل انواع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران جایی برای اعتماد و مذاکره باقی نگذاشته است و دعوت‌های ترامپ به مذاکره با هدف سوءاستفاده تبلیغی انجام می‌گیرد که قابل‌اعتنا نیست.
 


Page Generated in 0/0071 sec