printlogo


کد خبر: 209511تاریخ: 1398/2/26 00:00
اخبار

پخش سری جدید «رنگین کمان» بعد از ماه رمضان
تهیه‌کننده برنامه «رنگین کمان» از تغییر ساختار و محتوای این برنامه خبر داد. به گزارش «وطن‌امروز»، سید محسن مناجاتی،  تهیه‌کننده برنامه «رنگین کمان»  درباره تغییرات سری جدید این برنامه تلویزیونی اظهار کرد: با توجه به نیاز کودک امروز آیتم‌های مختلفی را طراحی کرده‌ایم که این آیتم‌ها می‌تواند جوابگوی نیازهای گوناگون کودک در حوزه سلامت، بهداشت، آموزش، تربیتی، تغذیه و... باشد. این تغییرات در بخش‌های دیگری همچون دکور، بخش‌های نمایشی، بازی‌ها، متن‌ها، پلاتوها و پلی بک‌ها نیز اعمال شده است. همچنین در سری جدید مجری صرفاً تنها یک اجراکننده نیست و بیشتر بازیگر-  مجری است که در تمام پلاتوها و نمایش‌ها بعد بازیگری بر اجرا برتری دارد. در بخش عروسکی، یک کاراکتر روباه که تن‌پوش است به برنامه اضافه شده که به دلیل آوازخوان بودن و نوع رفتارش می‌تواند برای بچه‌ها جذابیت داشته باشد. سری جدید برنامه «رنگین کمان» بعد از پایان ماه مبارک رمضان از شبکه 5 سیما پخش می‌شود.

آینده برجام سوژه «۳۶۰ درجه» شد
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به بررسی ابعاد مختلف خروج ایران از برجام و کاهش گام به گام تعهداتش در این توافقنامه می‌پردازد. به گزارش «وطن امروز»، این قسمت از برنامه «۳۶۰ درجه» با بررسی واکنش ایران و اروپا، آینده برجام و اقدامات متقابل ایران در راستای کاهش تعهداتش در این توافقنامه را زیر ذره‌بین می‌برد. «۳۶۰ درجه» مجموعه مستند‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.


انتشار مستند زندگی شاخ‌های اینستاگرام
مستند «اینستاگرامر» چگونگی پیدایش و رشد ستاره‌های دنیای اینستاگرام را بررسی می‌کند. به گزارش تسنیم، مستند بلند «اینستاگرامر» ساخته سینا کیان‌پور موضوعی اجتماعی دارد و روایتی از دنیای جدید رسانه‌ها و ستاره‌های جدید است. کیان‌پور در اینستاگرامر سراغ سوژه‌های مختلفی رفته؛ یک سوژه دختری جوان در کنار مادرش است که دست‌پخت‌های روزانه‌اش را به نمایش می‌گذارد و بیشتر از دخترش هم فالوئر دارد. اینستاگرامر بعدی یک روحانی و همسرش است که هر دو پیج اینستاگرام دارند، از زندگی خود می‌گویند و حرف‌های منبری خود را در ویدئوهای یک دقیقه‌ای برای مخاطبان به اشتراک می‌گذارند. سوژه‌های دیگری از جمله یک عکاس و همچنین یک اینستاگرامر که از حضور در اینستاگرام پشیمان است، در این مستند حضور دارند. علاقه‌مندان برای تهیه این مستند می‌توانند به سایت‌های فروش فیلم و مستند و سینما مارکت مراجعه کنند.


«جنگ ستارگان» بعدی با سازندگان «بازی تاج و تخت»!
با اعلام «باب ایگر» رئیس کمپانی دیزنی، «دیوید بنیوف» و «دنیل بی‌وایس» خالقان سریال «بازی تاج و تخت» برای ساخت جدیدترین قسمت «جنگ ستارگان» که در سال ۲۰۲۲ اکران می‌شود، با دیزنی همکاری خواهند کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، این خبر یک هفته پس از آنکه این کمپانی اعلام کرد بعد از فیلم «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر»، سه‌گانه‌ای از جنگ ستارگان را خواهد ساخت، توسط باب ایگر تایید شد. تاکنون نیز مشخص نبود چه کسانی برای ساخت این فیلم حضور خواهند داشت. نخستین قسمت از این سه‌گانه جدید ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۳ آذر ۱۴۰۱) اکران می‌شود و هنوز اطلاعات دقیقی از داستانی که این سه‌گانه روایت خواهد کرد، در دسترس نیست. دو فیلم بعدی «جنگ ستارگان» نیز به ترتیب در اوایل تعطیلات سال نوی میلادی در ۲۰۲۴ و ۲۰۲۶ منتشر می‌شوند.
 


Page Generated in 0/0065 sec