printlogo


کد خبر: 209558تاریخ: 1398/2/28 00:00
اخبار

کدام فیلم‌ها مجوز نمایش گرفتند؟
پروانه نمایش ۳ فیلم از جمله «قسم» و «شاه‌کش» صادر شد. به گزارش روابط‌عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برای ۳ فیلم مجوز نمایش صادر کرد. در جلسه اخیر این شورا که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش «شاه‌کش» به تهیه‌کنندگی عباس نادران و کارگردانی و نویسندگی وحید امیرخانی با موضوع جنایی و «قسم» به تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی و کارگردانی و نویسندگی محسن تنابنده با موضوع اجتماعی صادر شد. همچنین «من می‌ترسم» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی بهنام بهزادی با موضوع اجتماعی هم پروانه نمایش گرفت.

گیشه سینمای ایران و قربانیان «سامورایی در برلین»!
با گذشت یک هفته از فروش فیلم‌های سینمایی در ماه مبارک رمضان، شاهد قربانی شدن ۵ فیلم سینمایی برای فروش بیشتر «سامورایی در برلین» هستیم، چراکه از یک‌سو شرایط اکران برای فیلمسازان فیلم‌های رمضان فراهم نبوده و اغلب آنها فرصت کافی برای معرفی فیلم و تبلیغات لازم را نداشتند و از سوی دیگر برخی کارشکنی‌ها مانع ار رعایت عدالت در زمینه توزیع سالن سینما در میان فیلم‌های اکران رمضانی شده است. با این همه بر اساس آمار اعلام شده در این هفته و در مجموع فروش فیلم‌های «متری شیش و نیم» به 25 میلیارد و 100 میلیون تومان، «چهارانگشت» به ۱۰ میلیارد و 550 میلیون تومان، «تگزاس (۲)» به 10 میلیارد و 200 میلیون تومان، «زندانی‌ها» به 5 میلیارد و 50 میلیون تومان، «ژن خوک» به ۳ میلیارد و 340 میلیون تومان، «پیشونی‌سفید (۳)» به ۲ میلیارد و 950 میلیون تومان، «غلامرضا تختی» به یک میلیارد و 900 میلیون تومان، «سامورایی در برلین» به یک میلیارد و 50 میلیون تومان، «نبات» به 230 میلیون تومان، «به دنیا آمدن» به 60 میلیون تومان، «وکیل مدافع» به 50 میلیون تومان، «خانه دیگری» به 40 میلیون تومان و «تولدت مبارک» به 10 میلیون تومان رسیده است.


فصل دوم «شوکران» پاییز می‌آید
مدیر شبکه 4 سیما از آغاز پخش سری دوم برنامه گفت‌وگومحور «شوکران»‌ در مهرماه سال جاری خبر داد. به گزارش فارس، مسعود معینی‌پور، مدیر شبکه 4 سیما در پاسخ به این پرسش که فصل دوم برنامه تلویزیونی «شوکران» از چه زمانی پخش می‌شود، در حساب توئیتری خود نوشت: «از دی‌ماه ۹۷ در شبکه 4 تمام زمینه‌های شوکران (فصل دوم) آماده است و به ادامه کار مصریم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. وی با بیان اینکه شوکران محصول مشترک شبکه 4 و حوزه هنری است، ابراز امیدواری کرد فصل دوم این برنامه از اول مهر روی آنتن برود».


۴۵ هزار امضا برای بازسازی فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت»!
علاقه‌مندان ناراضی سریال «بازی تاج و تخت» با راه‌اندازی کمپینی اعتراضی، از شبکه HBO خواستار بازسازی فصل آخر این مجموعه، اخراج سازندگان و سپردن امور به نویسندگانی جدید شده‌اند. به ‌گزارش خبرآنلاین، سریال «بازی تاج و تخت» بعد از ۱۰ سال و گذشت ۸ فصل به انتهای راه خود نزدیک شده است و یکشنبه شب آینده ۱۹ مه (29 اردیبهشت) آخرین قسمت این سریال پخش خواهد شد. با این وجود گروهی از هواداران ناراضی و عصبانی این مجموعه در حال جمع‌آوری امضا هستند تا شبکه HBO را وادار کنند فصل هشتم و پایانی این سریال را بازسازی کند و سازندگان آن را اخراج و کار نویسندگی را به افراد جدید واگذار کند. یکی از طرفداران مجموعه «بازی تاج و تخت» عریضه‌ای نوشت و خواستار بازسازی فصل هشتم مجموعه «بازی تاج و تخت» شد. این عریضه را که در فضای مجازی منتشر شده بیشتر از 45 هزار نفر امضا کرده‌اند.
 


Page Generated in 0/0091 sec