printlogo


کد خبر: 209576تاریخ: 1398/2/28 00:00
با حکم فرمانده معظم کل قوا انجام شد
انتصاب جانشین و معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران

 حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، فرمانده کل قوا در احکام جداگانه‌ای سردار دریادار پاسدار علی فدوی را به عنوان جانشین فرمانده کل سپاه و سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی را به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
سردار دریادار پاسدار علی فدوی
بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به تجارب ارزنده و شایستگی، شما را به سمت جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم.
ایفای نقش جهادی و انقلابی در ارتقای سطح آمادگی‌های عملیاتی و پیشرفت مقتدرانه مأموریت‌های سپاه با نظر فرمانده کل سپاه مورد انتظار است.
توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
بسم‌الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی
بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به تجارب ارزنده در سپاه و بسیج و شایستگی، شما را به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم.
ارتقای ظرفیت‌های کارشناسی و کارآمدی ستاد سپاه با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و قابلیت‌های نخبگی و جهادی سپاه و بسیج در نیل به پیشرفت و کسب آمادگی‌های همه‌جانبه در پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن در تعاملی سازنده و هم‌افزا با ستادکل و سایر سازمان‌های نیروهای مسلح با لحاظ تدابیر فرمانده کل سپاه مورد انتظار است.
توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

مشکلات با جوانان انقلابی و پرکار حل می‌شود
امام‌ جمعه موقت تهران به‌کارگیری جوانان شجاع، انقلابی، باهوش، باانگیزه و پرکار برای حل مشکلات را ضروری دانست و گفت: پس از انتخاب باید به این جوانان اختیارات تفویض شود و نظارت و پیگیری هم وجود داشته باشد. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه دیروز تهران اظهار داشت: اینکه نزدیک دو دهه است سکاندار انقلاب بر مدیریت اقتصادی کشور با ادبیات و شعارهای مختلف تأکید دارند که مسأله اصلی کشور اقتصاد است، به دلیل جایگاه آن است. اگر اقتصاد یک کشوری قدرتمند باشد راه برای تحول هموار می‌شود. وی با بیان اینکه انصافاً جمهوری اسلامی در این چهار دهه با تمام کاستی‌ها در حوزه‌های اقتصادی قدم‌های بسیار بلند و استثنایی برداشته است، خاطرنشان کرد: با اینکه یک دهه در جنگ بودیم و 4 دهه است در تحریم هستیم و در به‌دست آوردن منابع همیشه با مشکل روبه‌رو بوده‌ایم اما امروز زیرساخت‌های اقتصادی در اندازه‌ای شکل گرفته که بسیاری از کشورهای حتی توسعه‌یافته از این امکانات برخوردار نیستند.

راهپیمایی در اعتراض  به حرمت‌شکنی در دانشگاه تهران
جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و مردم بعد از برگزاری نماز جمعه در اعتراض به تجمع غیرقانونی و حرمت‌شکنی عده‌ای در دانشگاه تهران، مقابل این دانشگاه راهپیمایی کردند. به گزارش فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و مردم ظهر دیروز بعد از برگزاری نماز جمعه در اعتراض به تجمع غیرقانونی و حرمت‌شکنی عده‌ای در دانشگاه تهران راهپیمایی کردند. تجمع‌کنندگان در این راهپیمایی که بعد از اقامه نماز جمعه مقابل در دانشگاه تهران جمع شده بودند با سر دادن شعارهایی همچون «الله اکبر»، « دانشگاه جای قانون‌شکن نیست» و « بی‌حجاب حیا کن دانشگاه را رها کن» اعتراض خود را به حرمت‌شکنی انجام شده نشان دادند. تعدادی از دانشجویان دست‌نوشته‌هایی به همراه داشتند که طی آن از مسؤولان خواسته شده بود با حرمت‌شکنان
برخورد شود.
 


Page Generated in 0/0063 sec