printlogo


کد خبر: 209589تاریخ: 1398/2/28 00:00
ترین‌های لیگ هجدهم
چه رکوردهایی شکسته شد؟

بیشترین پیروزی
بیشترین پیروزی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر به طور مشترک در اختیار پرسپولیس، استقلال و پدیده با ۱۶ پیروزی بود. رکورد بیشترین پیروزی در تمام ادوار لیگ برتر، در اختیار پرسپولیس است. سرخپوشان در لیگ شانزدهم با ۲۲ پیروزی قهرمان شدند و به این ترتیب این رکورد شکسته نشد.
کمترین پیروزی
تیم‌های نفت مسجدسلیمان، سپیدرودرشت و استقلال خوزستان هر سه با 3 پیروزی کمترین برد را کسب کردند. این رکورد را مس کرمان با یک پیروزی در فصل سیزدهم همچنان در اختیار دارد.
بیشترین تساوی
این رکورد از آن ماشین‌سازی با ۱۷ تساوی شد. بالاترین تعداد تساوی در لیگ‌های ۱۶ تیمی در اختیار مس کرمان در لیگ سیزدهم با ۱۹ تساوی است.
کمترین تساوی
پدیده و پیکان با 8 تساوی کمترین تعداد تساوی را در اختیار داشتند. ملوان بندر انزلی در لیگ سیزدهم و لیگ پنجم، به همراه استقلال اهواز در لیگ ششم، سیاه‌جامگان در لیگ پانزدهم و پرسپولیس در لیگ شانزدهم با
6 تساوی و سپیدرود هم با همین تعداد تساوی در لیگ هفدهم این رکورد را در اختیار دارند که این رکورد شکسته نشد.
بیشترین شکست
در این فصل استقلال‌خوزستان با ۱۸ شکست، بیشترین باخت را در لیگ آورد، این در حالی است که استقلال اهواز در لیگ پانزدهم با ۲۱ باخت این رکورد را در دست داشت که به این ترتیب این رکورد هم شکسته نشد.
کمترین باخت
عنوان شکست‌ناپذیرترین تیم لیگ برتر در این فصل در اختیار پرسپولیس با یک شکست قرار گرفت. این رکورد قبلاً در دست استقلال و استقلال خوزستان با 3 باخت در لیگ‌های پنجم و پانزدهم بود و به این ترتیب این رکورد شکسته شد.
بیشترین گل زده
برترین خط حمله لیگ برتر در این فصل با ۴۶ گل در اختیار سپاهان بود. بالاترین رکورد در این زمینه در اختیار تراکتورسازی در فصل چهاردهم است که با ۵۸ گل زده عنوان خطرناک‌ترین خط حمله را یدک می‌کشید.


Page Generated in 0/0050 sec