printlogo


کد خبر: 209627تاریخ: 1398/2/29 00:00
اخبار

آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویی از ۱۸ خردادماه
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام نقل و انتقالات دانشجویی برای نیمسال اول ۹۹-۹۸ از ۱۸ خردادماه خبر داد. به گزارش مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری دستورالعمل آغاز روند اجرایی نقل و انتقالات دانشجویی برای نیمسال اول ۹۹-۹۸ را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه ابلاغ کرد. کلانتری در این دستورالعمل آورده است: ثبت درخواست‌های نقل و انتقالات دانشجویی از تاریخ 18/۳/98 تا 18/۴/98 از طریق سامانه منادا به آدرس www.monada.iau.ir انجام می‌شود. در این دستورالعمل تأکید شده واحدهای دانشگاهی جهت راهنمایی صحیح دانشجویان متقاضی باید ضمن ارائه مشاوره توسط مسؤولان ذی‌ربط، مفاد شیوه‌نامه و ابلاغیه میهمانی دائم دانشجویان دختر را در معرض دید دانشجویان قرار دهند.


بازداشت راننده خاطی
راننده خودروی پورشه در اصفهان آقازاده نبود
رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفته خودروی پورشه‌ خبرساز اصفهانی که تصاویر تصادف آن در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، ارتباطی به هیچ یک از مسؤولان نداشته و راننده آن «آقازاده» نبوده است. به گزارش ایسنا، رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفته خودروی پورشه‌ خبرساز اصفهانی که تصاویر تصادف آن در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، ارتباطی به هیچ یک از مسؤولان نداشته و راننده آن «آقازاده» نبوده است. در 2 روز گذشته تصاویری از یک تصادف در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد یک خودروی پورشه با برخورد با چند خودروی دیگر، موجب بروز خسارت شده است. در توضیحات این تصادف آمده که «2 خودروی پورشه در خیابان کارگر اصفهان کورس گذاشته‌ بودند که یکی از این دو خودرو به دلیل سرعت بالا، کنترل خود را از دست داده و با خودروهای دیگری برخورد می‌کند». بنا بر اطلاعات غیررسمی، این تصادف موجب مرگ یک نفر شد. برخی اظهارات در شبکه‌های مجازی، این ادعا را مطرح کرده‌اند که خودرو متعلق به یکی از مسؤولان بوده و راننده نیز فرزند وی بوده است. حالا ابوالقاسم چلمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، این اظهارات را تکذیب کرده و می‌گوید: این خودرو به هیچ‌یک از مسؤولان ارتباطی نداشته است. راننده شناسایی شده اما متواری است و «آقازاده» نیز نبوده است. آخرین خبر از موضوع تصادف جمعه اینکه راننده پورشه حادثه آفرین شناسایی و بازداشت شد.


برچسب‌گذاری و خط زدن قیمت اصلی محصولات تخلف است
مدیرکل تعزیرات استان تهران گفت: خط‌ زدن قیمت اصلی هر محصول تخلف است و افراد نباید قیمت جدید را جایگزین قیمت قبلی کنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سی‌ودومین دوره نمایشگاه کتاب در حالی پایان یافت که شهروندان زیادی درباره گران‌فروشی کتاب در این نمایشگاه شکایاتی را مطرح کردند. بازدید‌کنندگان نمایشگاه کتاب مدعی شدند در این نمایشگاه ناشران و غرفه‌داران کتاب با ریبل‌گذاری و خط زدن قیمت کتاب‌های چاپ قدیم، اقدام به فروش کتاب‌ها با قیمت بالاتر از قیمت چاپ شده روی جلد آن کرده‌اند. بهانه ناشران درباره فروش کتاب‌ها با قیمت بالا‌تر از قیمت چاپ شده روی جلد آن، افزایش قیمت کاغذ است اما این در حالی است که کتاب‌های با چاپ قدیم همگی قبل از افزایش قیمت کاغذ به چاپ رسیده بودند. در این باره محمدعلی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات استان تهران در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران، درباره گران‌فروشی ناشران و غرفه‌داران نمایشگاه کتاب، گفت: برچسب‌گذاری و خط زدن قیمت اصلی هر محصول تخلف است و افراد نباید قیمت جدید را جایگزین قیمت اصلی محصولات خود کنند.
 


Page Generated in 0/0055 sec