printlogo


کد خبر: 209661تاریخ: 1398/2/30 00:00
اخبار

سؤال از ظریف اعلام وصول شد
سوال برخی نمایندگان از وزیر امور خارجه در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد. به گزارش فارس، علیرضا رحیمی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی، موارد اعلام وصولی را قرائت کرد که به شرح زیر است:
- سوال حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و 3 نفر دیگر از نمایندگان از وزیر امور خارجه درباره انفعال دستگاه دیپلماسی در برخورد متقابل با اقدامات غیردیپلماتیک برخی کشورهای اروپایی.
- سوال حسینعلی شهریاری، نماینده زاهدان از ظریف درباره علت عدم جلوگیری از تعطیلی مدرسه هلال‌احمر دوبی.

حضور ناو لینکلن  از قبل برنامه‌‌ریزی شده بود
مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: حضور ناو آبراهام لینکلن از چند ماه قبل برنامه‌‌ریزی شده بود و موضوع جدیدی نیست. سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور ناو آمریکایی در منطقه اظهار کرد: در ۳ سال گذشته تجهیزات نظامی آمریکایی مثل ناو‌های هواپیمابر، بالگردبر و هواپیما‌های مختلف در منطقه حضور داشتند؛ پایگاه‌هایی در منطقه دارند و حضور ناو آبراهام لینکلن از چند ماه قبل برنامه‌‌ریزی شده بود و موضوع جدیدی نیست. مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: امروز تعریف مقاومت برای رژیم اشغالگر قدس نسبت به گذشته تغییر کرده و گروه‌های مقاومت به صهیونیست‌ها دیکته می‌کنند که الفبای امروز مقاومت چیست.

دولت در اقتصاد اختیارات مطلقه دارد
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دولت نباید در چاله مذاکرات بی‌حاصل با اروپا بیفتد، گفت: این چاله نیست، چاه ویل دیپلماسی غرب‌زده است. به گزارش مهر، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم تصریح کرد: ما در داخل، مشکلات تولید داریم اما مشکل بزرگ‌تر توزیع صحیح و علمی تولیدات ملی کشور است. دولت در این‌باره کارآمدی ندارد و باید این کارآمدی را در مدیریت اقتصاد کشور که در آن اختیارات ویژه و مطلق دارد، نشان بدهد و بیش از این سرمایه اجتماعی خود را به حراج نگذارد. بادامچیان افزود: دولت تا کی می‌خواهد سیاست‌های ارزی غلط و ناکارآمد خود را ادامه دهد و آشفته بازار ارز استمرار یابد؟ دبیرکل حزب موتلفه اسلامی نگاه راهبردی به شرق در وزارت امور خارجه را مورد تقدیر قرار داد و گفت: وزارت امور خارجه باید پایه‌های یک ارتباط راهبردی با شرق را روز به روز مستحکم کند و با کشورهایی که تعاملی توأم با مودت با ایران دارند، روابط خود را گسترش دهد. بادامچیان تأکید کرد: نباید دولت در چاله مذاکرات بی‌حاصل با اروپا بیفتد. این چاله نیست، چاه‌ ویل دیپلماسی غرب‌زده بی‌حساب و کتاب مبتنی بر اعتماد به طرف‌هایی است که قابل اعتماد نیستند.

هفتمین جلسه دادگاه  پرونده پدیده برگزار شد
هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد برگزار شد.
به گزارش میزان، هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، با حضور جمعی از شکات، سهامداران، نمایندگان سازمان‌ها و ادارات دولتی، وکلای مدافع متهمان، اصحاب رسانه و مطبوعات و وکلای شکات به ریاست قاضی منصوری در مشهد برگزار شد. طبق کیفرخواست صادره توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، مشارکت در اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق وصول وجوه کلان به صورت قبول سپرده اشخاص حقیقی، تصاحب و حیف و میل اموال مردم، تشکیل و هدایت شبکه کلاهبرداری با استفاده از تبلیغات عامه از طریق خرید و فروش اوراق موسوم به سهام پدیده از جمله اتهامات متهم ردیف اول محسن پهلوان‌مقدم است.


Page Generated in 0/0056 sec