printlogo


کد خبر: 209707تاریخ: 1398/2/31 00:00
اخبار

بی‌توجهی شهرداران به مشکلات مردم
سخنگوی شورای شهر تهران با انتقاد از بی‌توجهی شهرداران مناطق به مشکلات مردم گفت: شورا و شهردار در برابر بی‌توجهی به مشکل شهروندان تسامح نخواهند کرد. به گزارش فارس، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر گفت: گاهی برای رفع مشکل شهروندی، از شهردار منطقه پیگیری مکرر کرده‌ و در معدودی مناطق با انبوه بی‌توجهی مواجه شده‌ام.
 
توزیع بسته غذایی بین سیل‌زدگان
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: با توجه به دستوری که ریاست جمعیت دادند که به مناسبت ماه مبارک رمضان، مجددا بسته غذایی یک‌ماهه را بین آسیب‌دیدگان توزیع کنیم، این ماموریت ادامه‌دار شد. به گزارش ایسنا، مرتضی سلیمی با بیان اینکه وضعیت در استان‌‌های لرستان و خوزستان در حالت کاملا پایدار قرار گرفته است، گفت: مردم به روستا‌ها و شهرهای خود بازگشته‌‌اند و توزیع اقلام یک‌ماهه که از ابتدای ماه مبارک شروع شده بود در استان خوزستان ادامه دارد. وی با اشاره به اینکه در فاز بعدی عملیات، به سیل‌زدگان اقلام زیستی ارائه خواهد شد، گفت: گرما در استان خوزستان هموطنان را اذیت می‌کند، امیدواریم بتوانیم با درایتی که انجام شده از محل کمک‌‌های مردمی اقلام مورد نیاز آسیب‌دیدگان از جمله یخچال، تلویزیون، فرش و وسایل خنک‌کننده را تامین کنیم تا در سریع‌‌‌‌‌ترین زمان بین آسیب‌دیدگان توزیع شود و به این طریق به وضعیت بهتر و پایدارتر خانواده‌ها کمک کنیم. رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: قطعا با توزیع اقلام و بسته‌‌های غذایی یک‌ماهه پایان عملیات امداد و نجات اعلام می‌شود.
 
اتمام ظرفیت سازمان بهشت زهرا (س)
رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اتمام ظرفیت سازمان بهشت زهرا (س) ظرف سال‌های آینده از احتمال احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت خبر داد. زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بهشت‌زهرا (س) همانند سایر مکان‌ها دارای ظرفیت محدودی است؛ ظرفیتی که زمانی به پایان می‌رسد بنابراین باید جایگزینی برای آن در نظر گرفته شود. وی تاکید کرد: مطالعات این پروژه توسط مشاور انجام شده و در حال حاضر 2 یا 3 نقطه شهر برای احداث این آرامستان‌ها پیش‌بینی شده است که تصور می‌کنم یکی از این نقاط در غرب، یکی در شرق و دیگری در جنوب تهران قرار دارد. بی‌تردید با قطعی شدن مطالعات مقدمات این کار آغاز خواهد شد.
 
سازمان «بیمه سلامت» بدون تغییر می‌ماند
مدیرکل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت تاکید کرد مدیرعامل این سازمان تغییر نمی‌کند. محمد هاشمی در گفت‌وگو با فارس، درباره شایعه‌های مطرح شده در فضای مجازی درباره طاهر موهبتی، مدیر عامل بیمه سلامت افزود: انعکاس مطالبی که در چند ماه گذشته در بعضی سایت‌های غیررسمی و فضای مجازی درباره مدیرعامل سازمان بیمه سلامت مطرح شده است، تاثیری بر تلاش همکاران این سازمان برای خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان ندارد. وی بیان کرد: درباره شایعه‌های مطرح شده درباره مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بارها توضیح لازم داده شده است. «موهبتی» امور سازمان را با جدیت همیشگی پیگیری کرده و به کار خود در بیمه سلامت
ادامه می‌دهد.
 


Page Generated in 0/0054 sec