printlogo


کد خبر: 209787تاریخ: 1398/3/1 00:00
اخبار

انتشار پانزدهمین جلد از مجموعه شهدای مدافع حرم
کتاب «آخر شهید می‌شوی» پانزدهمین جلد از مجموعه شهدای مدافع حرم که شرحی بر داستان زندگی شهید صادق عدالت‌اکبری است به همت انتشارات روایت فتح منتشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»، نویسندگی این اثر را حسین شرفخانلو، فرزند شهید علی شرفخانلو بر عهده داشته است. شهید صادق عدالت‌اکبری از جمله شهدای مدافع حرم است که دوست و همرزم شهید مدافع حرم حامد جوانی است و انتشارات روایت فتح پیش از این کتابی با عنوان «شبیه خودش» را در وصف زندگی شهید جوانی منتشر کرده بود. شهید عدالت‌اکبری در تاریخ 4/2/1395 در دلامه سوریه و در روز وفات حضرت زینب(س) به شهادت رسید. کتاب «آخر شهید می‌شوی» آخرین جلد از مجموعه کتاب‌های شهدای مدافع حرم انتشارات روایت فتح است که هم‌اکنون در بازار نشر موجود و در دسترس علاقه‌مندان است.


صدور مجوز ساخت برای ۲ فیلم
شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با 2 فیلمنامه موافقت کرد. به گزارش تسنیم، در جلسه شورای پروانه ساخت فیلمنامه انیمیشن «نورون» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی سیدمهدی جوادی و کارگردانی شهرام حیدریان و فیلمنامه «دختر ایران» به تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد، کارگردانی و نویسندگی سیدجلال اشکذری موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند. سیدجلال اشکذری فیلم «دلبری» به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی را در
کارنامه دارد.


شب‌های نورانی «اوج» باز هم در سوریه
ویژه‌برنامه‌های «شب‌های نورانی» مطابق سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان در شهرهای مختلف سوریه برگزار می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، این برنامه تفریحی - معنوی که به کوشش سازمان هنری- رسانه‌ای اوج و مرکز هنری مهاد برگزار می‌شود، ماه رمضان امسال در شهرهای دمشق، حلب و دیرالزور به اجرا درخواهد آمد. برنامه تفریحی - معنوی «الیالی الساطعه» یا «شب‌های نورانی» ترکیب متنوعی از آیتم‌هاست که برای کودکان و نوجوانان عرب‌زبان طراحی شده است و از شرایط ماه مبارک رمضان برای ارتقای سلامت روحی و معنوی مخاطبان خود استفاده حداکثری می‌کند. موسسات کشافه‌الولایه، کشافه الاخا، جمعیه الامانه از موسسات فرهنگی سوری هستند که در اجرای برنامه «الیالی الساطعه» با مرکز مهاد همکاری دارند.


آمازون در مقابل وودی آلن کوتاه آمد
کمپانی آمازون حقوق توزیع فیلم سینمایی «یک روز بارانی در نیویورک» را به وودی آلن واگذار کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، این فیلم از پروژه‌های چندگانه‌ای بود که آمازون برای ساخت آن با وودی آلن به توافق رسیده بود اما بعد از اتهاماتی که از سوی دختر ناتنی آلن علیه وی مطرح شد، آمازون به طور یک‌طرفه انتشار این فیلم را متوقف و آن را برای مدتی بایگانی کرد. آلن نیز چند وقت بعد با انتشار یک تریلر از فیلم سینمایی خود با حضور آل‌فانینگ و تیموتی شالامی در فضای مجازی که زیر آن نوشته بود بزودی منتشر خواهد شد، باعث سردرگمی مخاطبان شد. فیلم وودی آلن تاکنون به دلیل دادگاهی که با کمپانی آمازون داشت به طور موقت توقیف شده بود اما از این پس آلن اجازه دارد یک توزیع‌کننده دیگر انتخاب کند و با اختیار خود هر زمان که بخواهد این فیلم را برای اکران داخلی آماده کند. البته صحبت‌هایی هم مطرح می‌شود که بازگشت حق پخش این فیلم به وودی آلن به معنای پایان درگیری‌های دادگاه وی با کمپانی آمازون نیست و این موضوع همچنان ادامه دارد.

 


Page Generated in 0/0048 sec