printlogo


کد خبر: 209834تاریخ: 1398/3/4 00:00
محمد دانشگر، مدافع آبی پوشان پایتخت: اگر می‌خواهیم فوتبال ما موفق شود باید از اینستاگرام بیرون بیاییم
اینستاگرام عامل ناکامی استقلال بود

گروه ورزشی: مدافع تیم فوتبال استقلال در یک گفت‌وگو دلایل ناکامی استقلال به‌رغم شایستگی آبی‌پوشان را برشمرد و گفت: این بدشانس‌ترین استقلالی بود که تا به حال دیدم.
محمد دانشگر در گفت‌وگو با فارس، درباره گل به العین در امارات گفت: خیلی خوشحالم توانستم یک گل آسیایی به العین بزنم، چون در بازی رفت هم گل زدم ولی داور در مقابل تماشاگران گلم را قبول نکرد. می‌خواستم پیراهن فرشید اسماعیلی را در ورزشگاه آزادی مقابل تماشاگران‌مان نشان بدهم ولی نشد. من پیراهن فرشید را نشان دادم، چون او 6 ماه با مصدومیت برای استقلال بازی کرد. حتی بعد از داربی که آن اتفاق افتاد و پنالتی را خراب کرد با مصدومیت بازی کرد و در حالی که همه گفتند عمل کن او گفت می‌خواهم جبران کنم، چون مردم ناراحتند.
شما دیدید که ما چند پنالتی از دست دادیم؟ البته ما همه ناراحت می‌شدیم وقتی بچه‌ها در بازی‌ها پنالتی خراب می‌کردند ولی به نظر من این پنالتی‌هایی که از دست رفت یک هشدار و یک پیغام برای تماشاگران بود. وی افزود: امسال بازیکنانی که به استقلال آمدند تا هفته هشتم، نهم تحت فشار بودند و فقط با بازیکنان سال گذشته قیاس می‌شدند. می‌دانید چه فشاری روی بازیکنان بود؟ باور کنید در زمین نمی‌توانستیم بازی کنیم. این پنالتی خراب شدن‌ها و این موقعیت‌های خوبی که از دست می‌رفت، بخش بزرگی به خاطر فشارها بود. امیدوارم امسال تماشاگران به بازیکنان فشار نیاورند و اجازه بدهند بازیکنانی که به تیم می‌آیند راحت و بی‌استرس کار کنند. مطمئن باشید اگر این اتفاق رخ دهد شرایط ما بهتر می‌شود.
دانشگر درباره اتفاقات داربی و پنالتی از دست رفته آبی‌ها گفت: من واقعیت آن روز را به شما می‌گویم و نخستین بار است چنین حرفی می‌زنم. روز بازی در جلسه فنی آقای شفر گفت اگر پنالتی شد چه کسی می‌زند که هیچ‌کس دستش را بلند نکرد! در این بین اسماعیلی دستش را بلند کرد و گفت من می‌زنم. مهدی رحمتی هم اصلا نگفت فرشید بزند یا پاتوسی نزند. او فقط وقتی دید منشا هوس کرده پنالتی را خودش بزند به او گفت تو در تمرینات با بیرانوند بودی و او نحوه ضربه زدنت را می‌داند، ضربه را نزن. جالب است بدانید تا قبل از آن بازی هم پنالتی‌زن اول تیم فرشید اسماعیلی بود و اگر دقت کرده باشید چند بازی بعد هم پنالتی شد که پاتوسی پنالتی نزد. خودمان هم نمی‌دانیم چه شد؛ قبول دارم اسماعیلی نباید آن ضربه را چیپ می‌زد ولی در آن بازی اصلا رحمتی حرفی به اسماعیلی نزد ولی همه گفتند او خواسته فرشید پنالتی را بزند. یک چیزی بگویم؛ امسال تیم ما خیلی حاشیه داشت. واقعا خودمان نمی‌دانستیم این همه حواشی از کجا می‌آید. هر روز یک حاشیه و یک دردسر داشتیم. وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی چرا این همه حاشیه برای استقلال درست می‌شد؟ گفت: تیم ما از هواداران گرفته تا مدیران و بازیکنان همه درگیر حواشی بودند؛ حواشی‌های عجیب و غریب. این همه اتفاق برای تیم‌های دیگر می‌افتاد ولی به ما که می‌رسید حواشی چند برابر می‌شد. به طور مثل حاشیه‌های اینستاگرام؛ می‌دانید چقدر به بازیکنان تیم ما فحاشی شد؟ مگر می‌شود؟ کل استقلال امسال درگیر اینستاگرام و حواشی‌اش بود و به ما کلی ضرر زد و یکی از دلایل ناکامی استقلال بود. به نظر من اگر فوتبال ایران می‌خواهد موفق شود باید همه از این برنامه بیرون بیایند، بویژه در باشگاه استقلال که معتقدم همه درگیر این برنامه بودند. مگر می‌شود 6 هفته مانده به لیگ اسم بازیکن را در لیست مازاد در اینستاگرام منتشر کنند؟ همین حرف‌ها باعث شده بود آن بازیکنان در خیلی از بازی‌ها اصلا روحیه نداشته باشند. باور کنید حواشی اینستاگرامی و فحاشی به بازیکنان، روی مخ بازیکنان ما بود. آخرش چه شد؟
دانشگر درباره رفتن شفر هم گفت: آقای شفر مربی خوبی بود و خیلی تلاش می‌کرد ولی یک رفتار او خیلی بازیکنان را متعجب می‌کرد. مثلا اگر در بازی‌های بزرگ می‌باختیم، او مسؤولیت باخت را قبول نمی‌کرد. مثال می‌زنم؛ در داربی اگر آقای شفر در کنفرانس می‌گفت پنالتی‌زن تیم فرشید اسماعیلی بود و صحبت‌های درون جلسه قبل از بازی را توضیح می‌داد، این همه اتفاق نمی‌افتاد و بازیکنان و تیم ما این همه دچار حواشی نمی‌شد اما او حرف دیگری زد.


Page Generated in 0/0060 sec