printlogo


کد خبر: 209886تاریخ: 1398/3/5 00:00
اخبار

در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد
مراسم سوگواری مولای متقیان  امام علی(ع) در حضور رهبر انقلاب
در سالروز ضربت خوردن مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. در این مراسم که بعد از اقامه نماز ظهر برگزار شد، حاج احمد چینی به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی در عزای مولای متقیان حضرت امام علی علیه‌السلام پرداخت.

دشمن درباره قدرت ملت ایران دچار اشتباه محاسباتی نشود
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: به دشمن هشدار می‌دهیم درباره قدرت و اراده ملت ایران، دچار اشتباه در محاسبه نشود که پرهزینه خواهد بود. به گزارش فارس، سرلشکر غلامعلی رشید در ابتدای جلسه علنی دیروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به ایراد سخن پرداخت. وی با بیان اینکه ما با بازتولید قدرت دفاعی و ثبات سیاسی، قدرت کنونی را به دست آوردیم، گفت: ما خسارت‌های حاصل از عدم آمادگی و غافلگیری در آغاز جنگ را امروز به هوشیاری دائمی و برخورداری از آمادگی دفاعی و بازدارنده تبدیل کردیم. وی با بیان اینکه امروز بحث روی امنیت و ثبات در خلیج‌فارس  و تنگه هرمز بدون در نظر گرفتن منافع ملت ایران از جمله صدور نفت، امکانپذیر نیست، اظهار داشت: به دشمن هشدار می‌دهیم درباره قدرت و اراده ملت ایران، دچار اشتباه در محاسبه نشود که پرهزینه خواهد بود. سرلشکر رشید خاطرنشان کرد: با پیوند با ملت‌های منطقه، قدرت‌های مردمی و دفاعی ایجاد کرده‌ایم و همین امر موجب بازدارندگی برای کشور عزیز ایران در برابر جنگ‌های احتمالی آینده شده است.

ناو‌های آمریکایی به طور کامل تحت کنترل ما هستند
جانشین فرمانده کل سپاه درباره حضور ناو‌های آمریکایی در منطقه اظهار کرد: امروز و در زمان حاضر کمترین تعداد ناو‌های آمریکا و هم‌پیمانانش در خلیج‌فارس مستقر هستند. این در حالی است که در گذشته بیش از ۳۰۰ فروند ناو آمریکایی و بیش از ۹ فروند ناو هواپیمابر در خلیج‌فارس مستقر بودند. سردار دریادار پاسدار علی فدوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، ادامه داد: در آن شرایط نه‌تنها رزمندگان ما خوف به دل راه نمی‌دادند بلکه باعث خوف و هراس آنها می‌شدند. مساله حضور ناو‌های آمریکایی در دوران کنونی هم مساله مهمی نیست و این ناو‌ها قابلیت عملیاتی ندارند و کاملا در کنترل نیرو‌های عملیاتی ارتش و سپاه هستند. وی افزود: چند سال قبل ایده‌ای به ذهن دوستان رسید که اینجا خلیج‌فارس است و هر کسی که قصد عبور از آن را دارد باید به زبان فارسی صحبت کند. اکنون تمام ناوهایی که در منطقه هستند به زبان فارسی صحبت می‌کنند.

نابسامانی‌ امروز  نتیجه تفکر اصلاحات و اعتدال است
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نابسامانی‌های ایجادشده در کشور محصول 2 تفکر اصلاحات و اعتدال است، گفت: فراکسیون ولایی قصد ندارد با مقصران مشکلات مردم لیست مشترک دهد. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در نطق میان دستور خود در نشست علنی دیروز مجلس گفت: جای تردید نیست که وضع موجود و نابسامانی‌های ایجادشده در کشور محصول 2 تفکر اصلاحات و اعتدال است که با مشارکت خود با دست گرفتن هم فرمان مجلس و هم فرمان دولت این وضع را بر کشور تحمیل کرده‌اند. آغاز این اتفاقات تصمیم غلطی بود که در موضوع برجام این اکثریت هم در مجلس و هم در دولت انجام دادند که نتیجه آن چیزی جز حقارت، خسارت و عقب‌افتادگی برای کشور ما نبود. وی افزود: امام (ره)  فرمودند مجلس باید در راس امور باشد اما باید اعتراف کنیم متاسفانه مجلس دهم به هیچ وجه در جهت حل مسائل ضروری، معیشتی و اساسی مردم اقدامی نکرد و در یک کلام در راس امور ریل‌گذاری و نظارتی که منجر به نجات کشور شود، انجام نداد.


Page Generated in 0/0080 sec