printlogo


کد خبر: 209928تاریخ: 1398/3/7 00:00
اخبار

ظهر دیروز در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد
مراسم سوگواری سالروز شهادت امام علی(ع) در حضور رهبر انقلاب
در سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر حکیم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. در این مراسم که بعد از اقامه نماز ظهر برگزار شد، حاج مهدی سماواتی به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی در عزای مولای متقیان حضرت امام علی علیه‌السلام پرداخت.
برگزاری دومین روز مراسم سوگواری امیر مؤمنان
در بیستمین روز از ماه مبارک رمضان و در آستانه سالروز شهادت مظلومانه مولی‌الموحدین حضرت علی‌بن ابیطالب علیه‌السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن حضرت با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. در این مراسم که بعد از اقامه نماز ظهر برگزار شد، حاج مرتضی طاهری به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی در عزای مولای متقیان حضرت امام علی علیه‌السلام پرداخت.

نیازی به اختیارات ویژه برای رئیس‌جمهور نیست
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: باید دید روحانی واقعاً دنبال اختیارات است یا هدف دیگری را دنبال می‌کند. اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارات اخیر روحانی پیرامون لزوم اعطای اختیارات ویژه به رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید دید اساساً هدف ایشان از این صحبت‌ها واقعاً اختیارات است یا موضوع دیگری، اظهار داشت: اگر این مسأله روشن شود، مشخص می‌شود که به نظر برخی تحلیلگران، هدف گرفتن اختیارات نیست، چون ایشان اختیارات‌ دارند.  وی افزود: اگر رئیس‌جمهور اختیارات می‌خواهد باید مشخص کند در چه چیزی دنبال اختیارات است و کلی گفتن اینکه من اختیارات ویژه می‌خواهم کافی نیست. وی افزود: نیاز به اختیارات نیست، اگر سیاست‌ها تغییر کند و ناکارآمدی‌ها برطرف شود نیاز به اختیارات ویژه نیست.

افول اروپا با جدی نگرفتن مهلت ۶۰ روزه ایران
رئیس دانشگاه دفاع ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر کارآمد بودن مهلت ۶۰ روزه ایران به اروپا تصریح کرد: باید امیدوار بود آنها سر عقل بیایند، چون مسیری که از سوی جمهوری اسلامی انتخاب شده طی خواهد شد. سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود: اگر آنها به تعهد خود عمل کنند، نشان از بخش کوچکی از استقلال در برابر آمریکا دارد و اگر خلاف این عمل کنند ما شاهد افول جدی و جدیدی در اروپا نسبت به مسائل جهانی و منطقه‌ای خواهیم بود.

خودم هر روز از چهره‌های مردم نظرسنجی می‌کنم!
حسن روحانی گفت: روزانه هنگام رفت و آمد در خیابان‌ها و همچنین در سفرهای استانی، از چهره‌های مردم، شرایط کشور و زندگی آنها را شخصاً ارزیابی می‌کنم. به گزارش رجا، روحانی شامگاه شنبه در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه  اظهار داشت: مردم ایران به‌رغم اینکه با سختی‌های بسیار مواجه هستند مردمی خوب و قدردان هستند و من شهامت، صبر و استقامت مردم را در مناطق سیل‌‌زده از جمله پلدختر در کنار خانه‌های ویران شده دیدم که زندگی خود را از دست داده بودند. وی افزود: نگاه، صبر و استقامت مردم هیچ‌گاه برای من فراموش‌شدنی نیست و هر چند کار دولت و خدمات آن حتماً بی‌نقص نبوده اما مردم هرگز گلایه‌ای نکردند. روحانی با اشاره به اینکه روزانه هنگام رفت‌وآمد در خیابان‌ها و همچنین در سفرهای استانی، از چهره‌های مردم، شرایط کشور و زندگی آنها را شخصاً ارزیابی می‌کند، افزود: اعضای دولت یازدهم و دوازدهم همواره در میان مردم بوده و هستند.


Page Generated in 0/0057 sec