printlogo


کد خبر: 209959تاریخ: 1398/3/7 00:00
اخبار

ماجرای حذف جنجالی یک بازیگر و ضربه‌ به اعتماد مخاطب!
پس از حواشی ایجاد شده در ارتباط با جدایی «لیلا حاتمی» بازیگر مجموعه «نهنگ آبی» از این مجموعه، حالا او از برخی اتفاقات پشت صحنه این سریال گفته است. لیلا حاتمی در بخشی از متنی که ایسنا آن را منتشر کرده، نوشته است: «حضور من در این سریال با این قول و قرار صورت گرفت که این نقش در بازنویسی فیلمنامه رشد و عمق پیدا کند. وعده دادند نویسنده‌ای در راه است اما هرگز نویسنده‌ در راه، به این پروژه نرسید و نویسنده‌ اصلی سریال و تهیه‌کننده نیز نیازی در جدی گرفتن درخواست‌های من حس نکردند، یا مشغله‌های مربوط به فیلم دیگرشان، این امکان را به آنها نمی‌داد. پافشاری من از یک سو و حوصله‌ کم طرف‌های مقابل برای چنین اموری تا آنجا پیش رفت که توان ادامه‌ همکاری از من سلب شد. بعد از تلاطم‌های بسیار فرساینده و مطلقاً بی‌نتیجه، توافق کردیم من و «آناهیتا» از سریال خارج شویم و طرحی برای داستان و خروج این شخصیت صورت بگیرد، با این تعریف «آناهیتا» مصمم می‌شود اسرار شرکت را فاش کند اما قدرت پشت پرده‌ شرکت، او را از پا در می‌آورد و همین تعریف، نوشته و فیلمبرداری شد. اما سازندگان این سریال باز بر خلاف توافق‌مان، سرنوشت دیگری برای «آناهیتا» در نظر گرفتند و گویا او را تا اطلاع ثانوی، غیب کرده و فراری داده‌اند...» انتقاد به کیفیت پایین این سریال و خروج یکی از بازیگران اصلی آن در شرایطی صورت گرفته که بسیاری از مخاطبان پیگیر این مجموعه‌های نمایشی به اعتبار حضور این بازیگران هر هفته رقمی را بابت خرید این محصولات پرداخت می‌کنند و در این میان مشخص نیست، پاسخ اعتماد از دست رفته مردم در این میان چه خواهد شد؟


روایتی عینی از پشت صحنه جنگ سوریه در تلویزیون
مستند «رزمی چنین» به کارگردانی مهدی مطهر در بیست‌وچهارمین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت. به گزارش «وطن‌امروز»، در این قسمت و پس از پخش مستند، مرتضی غرقی، خبرنگار با سابقه صدا و سیما و مرتضی شعبانی، از مستندسازان بحران و مدیر مرکز مستند حقیقت، میهمان برنامه خواهند بود و با موضوع مستندسازی بحران و تجربه‌های خبرنگاری در جنگ و سختی‌های آن صحبت خواهند کرد. مستند «رزمی چنین»، روایتی از تلخ و شیرین مستندسازی بحران است و با تکیه بر پشت صحنه 3 مستند شاخص بحران که در ماجرای جنگ در سوریه و عراق ساخته شد، روایتی نزدیک و عینی از خطرات و سختی‌های مستندسازان جنگی را ارائه می‌دهد. مستند «رزمی چنین» در این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» در شبکه مستند رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه 7 خرداد ساعت 20:30 از شبکه مستند پخش خواهد شد.


 52 پرسش برای زندگی زیبا از پیامبر خوبی‌ها
کتاب «بچه‌های خوب، زندگی خوب؛ 52 پرسش برای زندگی زیبا از پیامبر خوبی‌ها» برای کودکان و نوجوانان منتشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»، کتاب «سنن‌النبی» علامه طباطبایی، سیره زندگی شخصی و اجتماعی پیامبر اعظم(ص) را به زیبایی ترسیم و بیان می‌کند. علی شعیبی با استفاده از این کتاب، با روش پرسش از پیامبر اکرم، 52 شیوه و روش زندگی آن حضرت را به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان تألیف کرده است. این 52 پرسش در 4 حوزه زندگی یعنی ارتباط با خدا، ارتباط با خویش، ارتباط با دیگران و ارتباط با طبیعت تنظیم و ارائه شده است. تصویرگری این کتاب به عهده فاطمه رحمانی بوده که تلاش کرده است تصاویر مأنوس با مخاطبان کتاب و به شیوه آنان باشد. این کتاب را مؤسسه فرهنگی - هنری قدرولایت در قطع خشتی، در 60 صفحه 4 رنگ با قیمت 20 هزار تومان چاپ و منتشر کرده است.


Page Generated in 0/0048 sec