printlogo


کد خبر: 209988تاریخ: 1398/3/8 00:00
اخبار

لزوم اتحاد بیش از پیش ایران و ترکیه
آیت‌الله‌العظمی مکارم‌شیرازی آمریکا را دشمن مشترک 2 کشور ایران و ترکیه دانست و تاکید کرد: مقامات این کشور به هیچ قانون بین‌المللی و انسانی پایبند نیستند. به گزارش رسا، آیت‌الله مکارم‌شیرازی در دیدار سفیر جدید ترکیه در جمهوری اسلامی ایران گفت: ما با ترکیه جهات مشترک زیادی داریم؛ هر دو پیرو اسلام هستیم، هر دو فرهنگ مشترک داریم، هر دو همسایه‌‌‌‌‌‌‌ایم، هر دو روابط اقتصادی مهمی داریم و از همه اینها گذشته دشمن مشترک داریم. این مرجع تقلید تصریح کرد: آمریکا به همان اندازه که با ما دشمن است با شما هم دشمن است. استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم افزود: این جهات مشترک سبب می‌شود دست به دست هم و در برابر زورگویی‌های دشمن بایستیم؛ ما 2 کشور نیرومند در منطقه هستیم که در صورت اتحاد با یکدیگر می‌توانیم منطقه را از شر این دشمنان محفوظ داریم. حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان این نکته که دشمنان به قراردادهای‌شان پایبند نیستند، گفت: در واقع مسأله این است که دشمنان ما نمی‌پسندند ما مستقل باشیم. می‌خواهند همه وابسته به آنها باشند و این در واقع یک روحیه قلدری است که در زورمندان است و تابع هیچ قانونی هم نیستند.

مجلس خبرگان رهبری:
«معامله قرن» دستاوردی جز شکست نخواهد داشت
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: طرح موسوم به«معامله قرن» دستاوردی جز شکست و روسیاهی برای عاملان و حامیان آن نخواهد داشت. به گزارش مهر، در بخشی از این بیانیه آمده است: مجلس خبرگان رهبری در آستانه روز جهانی قدس، با اذعان به اینکه مقاومت ملت فلسطین بویژه جوانان فلسطینی و فریادهای مسلمانان و آزادگان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزی به ثمر می‌رسد و نابودی رژیم اشغالگر قدس را رقم خواهد زد و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب «مدظله‌العالی» اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، جنایت اشغالگران و حامیان غربی و عربی آنان علیه فلسطین مظلوم و قدس شریف را محکوم و درباره طرح موسوم به «معامله قرن» به رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و برخی حکام خودفروخته و خائن کشورهای عربی حامی این طرح ذلت‌بار هشدار می‌دهد و اعلام می‌دارد این معامله ننگین، دستاوردی جز شکست و روسیاهی برای عاملان و حامیان آن نخواهد داشت.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس اعلام شد
مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله قدس از سوی سردار رمضان شریف، رئیس «ستاد انتفاضه و قدس» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس از سوی سردار رمضان شریف، رئیس «ستاد انتفاضه و قدس» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
مسیرهای راهپیمایی روز قدس به شریح زیر است:
مسیر شماره یک: مسجد امام حسین، میدان امام حسین، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۲: خیابان ابوذر، میدان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی، خیابان قزوین، میدان کارگر، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۳: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان ولیعصر، خیابان انقلاب،   دانشگاه تهران
مسیر شماره ۴: مسجد امام زمان، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۵: مسجد حضرت ابوالفضل، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۶: مسجد حضرت مهدی، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۷: مسجد الجواد، میدان هفتم تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۸: مسجد امام جعفرصادق، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۹: مسجد حضرت امیر، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۱۰: مسجد جامع رسول اکرم، تهرانسر، بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشکری، خیابان آزادی، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران
 


Page Generated in 0/0074 sec