printlogo


کد خبر: 210020تاریخ: 1398/3/9 00:00
اخبار

صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی
سپاهان ثانیه آخر کم آورد
شب گذشته در بازی نیمه‌نهایی جام حذفی بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس، شاگردان برانکو موفق شدند با گل به خودی دقایق پایانی سیاوش یزدانی مدافع سپاهان از سد این تیم بگذرند. این بازی که حواشی زیادی را در بر داشت با اخراج 3 بازیکن؛ سپاهان(ایرانپوریان و استنلی) و پرسپولیس (سروش رفیعی)همراه بود. تنها گل این بازی در آخرین دقایق وقت‌های اضافه به ثمر رسید. پرسپولیس باید روز 12 خردادماه در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف داماش ایرانیان برود.

بازی تاج و تخت در وزارت ورزش
چند صباحی است اتفاقاتی در وزارت ورزش و جوانان روی می‌دهد که انسان ناخودآگاه یاد سریال «بازی تاج و تخت» می‌افتد.   آقای دولو در حالی که سرپرست فدراسیون هندبال است در انتخابات فدراسیون هاکی شرکت می‌کند، آقای گواری سرپرست قایقرانی می‌شود و همزمان در انتخابات فدراسیون هندبال شرکت می‌کند و در آخر سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون همگانی می‌شود. این اواخر هم آقای عظیمی سرپرست فدراسیون ورزش‌‌های رزمی شد، در حالی که کاندیدای فدراسیون وزنه‌برداری و بیماری‌های خاص (به طور همزمان) بود. از حضور مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تهران در انتخابات فدراسیون قایقرانی، آقای طباطبایی در انتخابات فدراسیون کاراته، آقای شعبانی‌بهار در انتخابات فدراسیون تیروکمان، آقای مازیار ناظمی در انتخابات فدراسیون جودو و... که بگذریم، حتی حضور اتوبوسی کارمندان وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون‌ها (که امیدواریم همگی مرخصی ساعتی گرفته باشند!) را نیز
کم اهمیت قلمداد کنیم و اینکه تریبون و امکانات دولتی را به نامزد یک فدراسیون در فدراسیون دیگر می‌دهند هم اتفاقی بدانیم، باز هم قسمتی تراژیک باقی می‌ماند و آن کوچ دسته‌جمعی به فدراسیون‌ها و قانون سرپرست (که سال گذشته وزیر ورزش با افتخار موضوع سرپرست را منسوخ اعلام کرده بود) است و اینکه چرا این قانون برای فدراسیون کونگ‌فو و تنیس رعایت نمی‌شود. مسلماً این هم ربطی به حضور شخصی از دفتر وزیر ورزش و همچنین یک ژن خوب در این دو فدراسیون ندارد. باید دوباره قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت را نگاه کنیم تا ببینیم پایان ماجرا چه خواهد شد؟


Page Generated in 0/0103 sec