printlogo


کد خبر: 210047تاریخ: 1398/3/11 00:00
همسر دوم شهردار اسبق تهران به خاک سپرده شد
بازسازی صحنه قتل توسط نجفی
رفتار غیراخلاقی اصلاح‌طلبان در حمایت از قاتل

گروه اجتماعی: بازسازی صحنه قتل میترا استاد توسط نجفی و تشییع پیکر مقتول، آخرین اخبار از حادثه حیرت‌انگیز جنایت شهردار اسبق تهران بود.
به گزارش «وطن‌امروز»، صحنه قتل میترا استاد با حضور محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران روز گذشته بازسازی شد.
محمدعلی نجفی که به اعتراف خود قاتل همسر دومش است ظهر دیروز با حضور در محل وقوع جرم در برج دوبرال (آرمیتا)، صحنه جرم را بازسازی کرد. بازسازی صحنه جرم که با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ و مقام قضایی صورت گرفت، از حدود ساعت 14 ظهر آغاز شد و تا ساعت 15:30 ادامه یافت.
خاکسپاری پیکر میترا در کرج
پیکر میترا استاد، همسر مقتول محمدعلی نجفی بعداز ظهر پنجشنبه در بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شد. بعدازظهر پنجشنبه پیکر میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران که 7 خرداد به قتل رسیده بود، با حضور خانواده وی در بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شد. در این مراسم مادر میترا بیش از سایر بازماندگان بیتابی می‌کرد. وی روز چهارشنبه گفته بود: از خون دخترم نمی‌گذرم و قصاص می‌خواهم.
واکنش پلیس تهران به ادعای ورود «شاهد جدید» به پرونده
رسانه‌های اصلاح‌طلب با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین چهره‌های این جریان سیاسی قتل فجیعی را انجام داده در سردرگمی عجیبی به سر می‌برند و هر از گاهی با خبرهایی مضحک سعی در مقصر جلوه‌دادن مقتول و تبرئه قاتل دارند. یکی از خبرگزاری‌های کوچک و جوان دولت روز پنجشنبه خبری عجیب را در خروجی خود قرار داد که حاوی اتهامات عدیده به مقتول بود. طبق این ادعا مردی با این خبرگزاری تماس گرفته و ادعا کرده با میترا ارتباط داشته و مبالغی از او و دیگران دریافت کرده و سپس ناپدید شده است. این خبرگزاری حتی مدعی شد که این مرد به توصیه آنها عمل کرده و به آگاهی مراجعه کرده است. همچنین در این خبر آمده بود: «این مرد ظهر امروز (9 خرداد 98) با مراجعه به اداره آگاهی تهران  به گفت‌وگو با کارآگاهان نشست و اطلاعات خود از زوایای پنهان زندگی استاد را به پلیس افشا کرد». سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ  با تکذیب این ادعا گفت: چنین موضوعی صحت ندارد. وی تصریح کرد: کار تحقیقات پلیس از «محمد‌علی نجفی» ادامه دارد.
واکنش به مجوز حمل سلاح نجفی
مدیرکل حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات یک وکیل درباره صدور حکم حمل سلاح برای شهردار پیشین تهران نکاتی را مطرح کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، مدیرکل حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح پیرامون اظهارات یکی از وکلا درباره صدور حکم حمل سلاح برای مقامات و مسؤولان از جمله شهردار اسبق تهران توسط این سازمان گفت: این سازمان هیچ نقشی در صدور مجوز حمل سلاح ندارد و اصلاً مرجع صدور چنین مجوزهایی نیست. علیرضا بیگمرادی افزود: نهادهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی حسب مورد در چارچوب مقررات مرجع صدور چنین مجوزهایی هستند. مدیرکل حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح اضافه کرد: از وکلای محترم درخواست می‌کنم از طرح مسائل شائبه‌برانگیز بدون اطلاع دقیق خودداری کنند و سازمان قضایی نیروهای مسلح در چنین مواردی حق تعقیب قضایی را برای خود محفوظ می‌داند.
دختر نجفی: جریانات سیاسی و غیرسیاسی در پرونده پدرم دخالت نکنند
دختر محمدعلی نجفی، شهردار پیشین تهران از جریانات سیاسی و غیرسیاسی خواست در روند رسیدگی به پرونده پدرش دخالت نکنند. زهرا نجفی، دختر محمدعلی نجفی، شهردار پیشین تهران در گفت‌وگو با فارس درباره برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی در رابطه با پرونده قتل میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی، گفت: در برخی رسانه‌ها عنوان شده است که من گفته‌ام ۸ صفحه دست‌نوشته‌های پدرم در رابطه با این حادثه وجود دارد در حالی که این مطلب کذب است. وی افزود: تنها چیزی که از پدرم در قالب دست‌نوشته باقی مانده است، 3 برگه و جمعا به صورت پشت و رو 6 صفحه مطلب است که خطاب به من نوشته شده است. نجفی گفت: من آن را همان روز اول به مسؤولان قضایی رسیدگی‌کننده به پرونده ارائه داده‌ام  و در حال حاضر چیزی دست من نمانده است. زهرا نجفی موضوع دوم را بحث غیرقانونی بودن ورود برخی افراد به خانه‌اش مطرح کرد و گفت: من در ابتدای رسیدگی به پرونده متأسفانه گفته بودم که مأموران بدون داشتن حکم ورود به منزل به خانه ما آمده بودند در صورتی که در صحبت با وکیلم متوجه شدم سرپرست دادسرای جنایی تهران برای ورود به محل نیازی به اخذ مجوز نداشته و خودش بدون مجوز می‌توانسته به خانه ما بیاید که این امر را هم اصلاح می‌کنم. دختر محمدعلی نجفی، شهردار پیشین تهران همچنین از رسانه‌ها و جریانات سیاسی و غیرسیاسی خواست به پرونده پدرش ورود نکرده و اخبار کذب منتشر نکنند و اجازه بدهند بدون حاشیه و هیاهو دستگاه قضایی به این پرونده رسیدگی کند.


Page Generated in 0/0064 sec