printlogo


کد خبر: 210076تاریخ: 1398/3/11 00:00
اخبار

انتشار نماهنگ «طوفانی شو» تازه‌‌‌‌‌ترین اثر خانه تولیدات جوان
نماهنگ «طوفانی شو» به تهیه‌کنندگی امیرحسین رضائیان و کارگردانی سیدمهران علوی همزمان با روز جهانی قدس به همت دفتر موسیقی و سرود و خانه تولیدات جوان صداوسیما تولید شد. به گزارش «وطن‌امروز»، رضائیان، تهیه‌کننده این نماهنگ در رابطه با تولید این اثر گفت: «طوفانی ‌شو» روایت مردمان یک دهکده نمادین است که تحت ظلم و ستم رژیم صهیونیستی هستند. خفقان بر جامعه حکم‌فرماست تا آنکه صبر مردم تمام می‌شود و قیامی شکل می‌گیرد تا طاغوت سرنگون شود. این نماهنگ داستانی با تکیه بر روایت و موسیقی حماسی بیانگر مقاومت، اراده و خواست مردمی برای پیروزی و حذف رژیم اشغالگر قدس است. سرود فارسی کار توسط نیلوفر شادمهری آماده شده و موسیقی اثر برگرفته از موسیقی پولیوشکا پولیه است که توسط امید روشن‌بین تنظیم شده و قسمت کرال فارسی و عربی توسط گروه کر محراب انجام شده است. خوشبختانه خانه تولیدات جوان صداوسیما این روزها پیشتاز تولیدات نوین چه به شکل محتوایی و چه به شکل فرم اجرایی است و نماهنگ «طوفانی شو» اتفاقی تازه در تولید آثار با محوریت مقاومت است.


برگزیدگان جایزه جلال آل‌احمد در راه روسیه
مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی از مذاکره و توافق برای عقد تفاهمنامه ترجمه و چاپ یکی از آثار برگزیده جایزه ادبی جلال آل‌احمد به صورت سالانه خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی از مذاکره و توافق با انتشارات صدرای روسیه، برای عقد تفاهمنامه ترجمه و چاپ یکی از آثار برگزیده جایزه ادبی جلال آل‌احمد به صورت سالانه خبر داد. مهدی قزلی با بیان این مطلب گفت: در سفر به روسیه، طی گفت‌وگو‌های انجام شده با مدیر این انتشارات، قرار شد تفاهمنامه‌ای به امضای طرفین برسد که طی آن، هر سال یکی از آثار برگزیده جایزه ادبی جلال آل‌احمد از بین 4 گروه رقابتی به انتخاب انتشارات صدرا، به زبان روسی ترجمه و روانه بازار شود.


واکنش منفی همسر پولانسکی به «روزی روزگاری در هالیوود»!
همسر رومن پولانسکی از کوئنتین تارانتینو به دلیل گنجاندن نقش همسرش در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» و پرداختن به جنبه‌های شخصی زندگی وی بدون مشورت با او انتقاد کرد. به گزارش صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، «امانوئل سنیه» همسر «رومن پولانسکی» از حضور بازیگری با نقش همسرش در آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو اظهار نارضایتی کرد. سنیه، بازیگر و خواننده فرانسوی و همسر رومن پولانسکی با نوشتن پستی به زبان فرانسه در صفحه اینستاگرام خود از اینکه کوئنتین تارانتینو بدون مشورت با پولانسکی، جنبه‌هایی از زندگی این کارگردان نامدار را در «روزی روزگاری در هالیوود» گنجانده است بشدت اظهار خشم و نارضایتی کرد. «روزی روزگاری در هالیوود» درامی به نویسندگی و کارگردانی تارانتینو و بازی ستارگانی چون لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، آل‌پاچینو و مارگو رابی است و داستان آن در سال ۱۹۶۹ و شهر لس آنجلس و حول محور ماجرای واقعی قتل شارون تیت همسر ۸ ماهه باردار رومن پولانسکی توسط ۴ عضو خانواده منسن رخ می‌دهد.


تازه‌ترین آمار فروش سینمای ایران اعلام شد


Page Generated in 0/0050 sec