printlogo


کد خبر: 210169تاریخ: 1398/3/18 00:00
اخبار

والیبال ایران به برزیل باخت اما یک امتیاز گرفت
تیم‌ملی والیبال ایران در بازی نخست هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال 2019 به مصاف برزیل رفت و در ست پنجم بازی را باخت اما یک امتیاز گرفت.دیروز ۱۷ خردادماه هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ به میزبانی ژاپن و با بازی 2 تیم ایران و برزیل آغاز شد که ایران در این مسابقه به کسب تنها یک امتیاز اکتفا کرد و با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازات ۲۵-۲۳، ۱۶-۲۵، ۲۵-۲۱، ۳۱-۳۳ و 10-15 باخت.ترکیب تیم ایران را در شروع این دیدار با لباس‌های سوم (سرمه‌ای رنگ) سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، امیر غفور و علی شفیعی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) تشکیل می‌دادند. برزیل نیز با لباس زرد و با ترکیب سانتوس، کرلینگ، دسوزا، سوزا، سات کمپ، لوکارلی و هوس (لیبرو) بازی را شروع کرد.

شگفتی و ثبت یک رکورد تاریخی در تنیس رولان گاروس
آماندا آنیسیمووا ۱۷ ساله با پیروزی برابر سیمونا هالپ به نیمه‌نهایی تنیس رولان گاروس صعود کرد و یک رکورد تاریخی به نام خود ثبت کرد. به نقل از آ.اس، 2 دیدار باقیمانده یک‌چهارم نهایی تنیس رولان گاروس در بخش بانوان که به دلیل بارندگی لغو شده بود، پنجشنبه بعدازظهر برگزار شد و یک رکورد جدید به ثبت رسید.
آماندا آنیسیمووا برابر سیمونا هالپ، بانوی شماره 3 جهان قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تنیسور آمریکایی در ست نخست ۶ بر ۲ حریف رومانیایی‌اش را شکست داد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع خود به پایان رساند.
آنیسیمووا در حالی به نیمه‌نهایی صعود کرد که تنها ۱۷ سال دارد. این یک رکورد در تاریخ گرند اسلم محسوب می‌شود. او نخستین بانوی متولد قرن ۲۱ است که به این مرحله از گرند اسلم صعود می‌کند. تنیسور آمریکایی که پدر و مادرش روسی هستند در سال ۲۰۰۰ متولد شده است. آنیسیمووا برای این تاریخ‌‌سازی تنها به یک ساعت و ۱۰ دقیقه زمان نیاز داشت.
 


Page Generated in 0/0063 sec