printlogo


کد خبر: 210217تاریخ: 1398/3/19 00:00
اخبار

توقف ساخت سریال «#سرباز»  به دلیل مشکلات مالی
سریال «#سرباز» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست به دلیل نبود بودجه لازم و مشکلات مالی متوقف شده ‌است. به گزارش «وطن‌امروز»، سریال «#سرباز» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی پس از یک سال تصویربرداری در تهران، شهرستان‌های این استان و همچنین شهرهای مختلف استان خوزستان، خراسان و کشور عراق در نیمه‌های تولید به دلیل نبود بودجه لازم و مشکلات مالی متوقف شده ‌است. این در حالی است که تصویربرداری سریال «#سرباز» در شهرهای مختلف استان خوزستان و مناطق سیل‌زده چند روز پیش به پایان رسید. آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا تیموریان، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، کورش تهامی، نیما شعبان‌نژاد، سیاوش خیرابی و علی هاشمی از بازیگران این مجموعه هستند. «#سرباز» عاشقانه‌ای حماسی است که قرار بود در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شود.


«صد سال تنهایی» آماده نمایش می‌شود
فیلم مستند «صد سال تنهایی» به کارگردانی مهدی فارسی، مستندی درباره منطقه محروم بشاگرد و منجی آن حاج عبدالله والی است که بزودی آماده نمایش می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، مستند «صد سال تنهایی» به کارگردانی مهدی فارسی و تهیه‌کنندگی محمدعلی فارسی در مدت زمان ۹۰ دقیقه در مرحله صداگذاری و میکس است و تا ۲ ماه دیگر آماده نمایش خواهد شد. محمدعلی فارسی درباره استفاده از عنوان کتاب مشهور گابریل گارسیا مارکز برای نامگذاری این مستند توضیح داد: این نام موقتی است و امکان تغییر آن وجود دارد اما دلیل استفاده از آن تنهایی مردم بشاگرد بود که طی 100 سال به عنوان بیابان و منطقه‌ای خالی از سکنه شناخته می‌‎شد و مردم آن با شهرهای دیگر در ارتباط نبوده و در تنهایی خود زندگی می‌کردند. به گفته وی «صد سال تنهایی» یک پرتره از زندگی و مرگ حاج‌عبدالله والی است؛ کسی که به منجی بشاگرد شهرت دارد. او حدود ۲۲ سال و با اجرای طرح‌های گسترده عمرانی، مردم محروم بشاگرد را از فقر مطلق رهانید و چهره این منطقه را به کلی دگرگون کرد.


انتشار کتاب «تحقق جهانی‌‌سازی» از برنده جایزه نوبل اقتصاد
کتاب «تحقق جهانی‌‌سازی» تلاشی برای روشن کردن زوایای آسیب‌زننده به اقتصاد و فرهنگ و سیاست بر اثر مقوله جهانی شدن است. به گزارش «وطن‌امروز»، نویسنده کتاب جوزف اشتیگلیتس یکی از اقتصاددانان بزرگ معاصر و صاحب تالیفات کلیدی گوناگون در این حوزه است. جوزف اشتیگلیتس همچنین در رشته اقتصاد برنده جایزه نوبل سال ۲۰۰۱ نیز بوده است. این کتاب با ترجمه آتنا عبدی‌نژاد در 452 صفحه و با قیمت 45 هزار تومان از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار نشر شده است.


اوباما قرارداد ساخت پادکست امضا کرد!
باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و همسرش میشل با امضای قراردادی تولید پادکست را برعهده گرفتند. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، اوباما با سایت «اسپاتیفای» برای تولید پادکست به توافق رسید. این توافق از طریق امضای قرارداد با «هایر گراوند پروداکشنز» که موسسه اوباما و همسرش است، رسمی شده است. گفته شده این زوج تولید و انتخاب پادکست در طیف وسیعی را انجام خواهند داد. این زوج سال ۲۰۱۸ شرکت «هایر گراوند» را راه‌اندازی کردند و با «نتفلیکس» قرارداد چندگانه‌ای برای تولید مستند و مجموعه‌های تلویزیونی بستند. اسپاتیفای که ماهانه ۲۱۷ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد، پادکست‌های اوباماها را در سراسر جهان توزیع می‌کند. هنوز توضیحی درباره اینکه این پادکست‌ها در چه زمینه‌ای است داده نشده است.


Page Generated in 0/0108 sec