printlogo


کد خبر: 210281تاریخ: 1398/3/20 00:00
اخبار

توضیحاتی درباره‌ دلایل پخش نامنظم «عصر جدید»
سازندگان برنامه‌ «عصر جدید» درباره‌ علت پخش نامنظم این برنامه توضیحاتی  ارائه کردند. به گزارش ایسنا، قسمت‌ هشتم این مسابقه این هفته دوشنبه (۲۰ خردادماه) ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه 3 سیما خواهد رفت. روابط عمومی «عصرجدید» ضمن اطلاع‌رسانی درباره پخش قسمت‌های جدید این برنامه، اعلام کرده است: «شبکه 3 سیما از ابتدای تاسیس تاکنون، متولی پخش رویدادهای ملی و مهم ورزشی بوده و رقابت تیم‌ملی والیبال و فینال جام حذفی هم از این قاعده مستثنا نبوده است. امیدواریم از این پس، طبق ساعاتی که بینندگان بنا به روال گذشته، منتظر عصر جدید  هستند، میهمان خانه‌های مردم باشیم؛ مردمی که بویژه در دور دوم با رأی و حمایت‌شان از اجراهای راه‌یافته به مرحله آرای عمومی، نقشی تعیین‌کننده در انتخاب اجرای قوی‌تر برای حضور در نیمه‌نهایی دارند». امروز ساعت 22:30، قسمت هشتم عصرجدید روی آنتن خواهد رفت. بازپخش این قسمت هم سه‌شنبه، حوالی ساعت ۱۸ خواهد بود.

توقف «نفوذ» به خاطر مشکلات مالی
تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «نفوذ» از توقف در تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری خبر داد. به گزارش فارس، «محسن علی‌اکبری» تهیه‌کننده سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری با اشاره به توقف تصویربرداری این سریال به دلیل مسائل مالی گفت: گویا تولید کارهایی که در حمایت از نظام است برای تلویزیون اولویت و اهمیتی ندارد و متاسفانه به روزمرگی افتاده‌اند. در این مدت ما مرتب جلسه‌هایی برگزار می‌کردیم اما دوستان قبول نمی‌کنند و می‌گویند بودجه این کار نباید بالا باشد، در صورتی که این سبک کارها و در فضای تاریخ معاصر به خاطر حجم بالای دکورهایی که دارد، هزینه‌های تولیدی فراوانی دارد. برای مثال می‌گویند در شهرک سینمایی غزالی کار را پیش ببرید اما خب مگر شهرک سینمایی شهر کردستان و گنبد دارد؟! بخش مهمی از قصه سریال ما در این دو شهر می‌گذرد و باید در همان فضا کار را ضبط کنیم. در هر حال باز هم امیدواریم شرایط تولید این سریال انقلابی مهیا شود و بزودی وارد مرحله تولید شویم. بخشی از سریال که در دهه فجر سال گذشته روی آنتن رفت، فقط 10 قسمت از این سریال بود و به دلیل خالی بودن باکس تلویزیون در آن زمان پخش شد. در صورتی که حدود ۱۲۰۰ دقیقه از تصویربرداری تا بهمن سال گذشته به پایان رسید که چیزی حدود ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای شد و تنها ۱۰ قسمت از آن پخش شد.


«ایستاده روی خط استوا» به تماشاخانه سرو می‌رود
انجمن تئاتر انقلاب و دفاع‌مقدس از اجرای نمایش «ایستاده روی خط استوا» به کارگردانی سعید خیراللهی در تماشاخانه سرو حمایت می‌کند. به گزارش «وطن‌امروز»، نمایش «ایستاده روی خط استوا» از امروز دوشنبه ۲۰ خرداد از ساعت ۱۸ در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع‌مقدس میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. در این نمایش مالک آبسالان، مصطفی کولیوندی، سمیه مهری، احمد جعفری، ناصرکاظمی، حسن همتی، سعید خیراللهی، مهدیه یزدان‌پرست و سعیده عبداللهی بازی می‌کنند. همچنین مصطفی کولیوندی (دستیار کارگردان)، سعید خیراللهی (طراح صحنه)، سعیده عبداللهی (طراح لباس) و حمید ارکبان (طراح نور) این نمایش هستند. تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع‌مقدس به عنوان مرکز تخصصی نمایش‌های ارزشی با مضامین انقلاب اسلامی، دفاع‌مقدس و مقاومت، با ظرفیت ۱۵۰نفر در خیابان آیت‌الله طالقانی، نرسیده به تقاطع خیابان شهید مفتح، جنب ایستگاه متروی طالقانی قرار دارد.
 


Page Generated in 0/0149 sec