printlogo


کد خبر: 210304تاریخ: 1398/3/21 00:00
اخبار

تصویر رهبر انقلاب روی  پیراهن قهرمان اوکراینی
 کشتی‌گیر اوکراینی در مسابقات کشتی قهرمانی این کشور با پیراهنی که تصویر رهبر انقلاب بر آن نقش بسته روی سکوی دریافت جوایز رفت. به گزارش فارس، المار نور علی‌یف، کشتی‌گیر آذربایجانی‌الاصل اوکراینی که در مسابقات کشتی اوکراین موفق به کسب مدال طلا شده بود با پیراهنی که تصویر رهبر انقلاب بر آن نقش بسته روی سکوی دریافت جوایز رفت. نور علی‌یف سال ۲۰۱۸ در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ اروپا (امیدها) موفق به کسب عنوان سوم وزن 77 کیلوگرم شده بود. وی همچنین عنوان نایب‌قهرمانی مسابقات کشتی ارتش‌های جهان در سال 2017 را هم در کارنامه دارد و در همین سال نایب‌قهرمان اروپا در رده سنی جوانان شده است.

قهرمانی پرتغال
درلیگ ملت‌های اروپا
تیم‌ملی فوتبال پرتغال در فینال لیگ ملت‌‌های اروپا توانست با یک گل هلند را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم‌ملی فوتبال پرتغال که در قهرمانی تیمش سهم بسزایی داشت، گفت: بسیار خوشحالم که توانستیم عنوان قهرمانی را به‌دست آوریم. مردم پرتغال از این قهرمانی خوشحالند و باید ما هم خوشحال باشیم. افتخار بزرگی است که قهرمانی در این جام را به‌دست آوردیم.
رونالدو تنها در 2  دیدار پایانی برابر سوییس و هلند به میدان رفت. او در دیدار قبلی برابر سوییس که با پیروزی 3 بر یک پرتغال به پایان رسید هر 3 گل تیمش را به ثمر رساند.


Page Generated in 0/0169 sec