printlogo


کد خبر: 210315تاریخ: 1398/3/21 00:00
اخبار

شکایت از وکیل نجفی
برادر میترا استاد مطهری را تهدید به شکایت کرد
گروه اجتماعی: برادر میترا استاد، علی مطهری، نماینده تهران را تهدید کرد اگر ظرف 3 روز عذرخواهی نکند از وی شکایت خواهد کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، علی مطهری، نماینده مجلس، مدتی پیش در واکنش به قتل میترا استاد توسط همسرش، علی نجفی، در بیانیه‌ای گفته بود: اخبار رسیده و صحبت‌های آقای نجفی نشان می‌دهد در کشور پرستوهایی وجود دارند که گرد سیاسیونی که منتقد یا مخالف به شمار می‌روند، به پرواز در می‌آیند و فیلم و عکس تهیه می‌کنند برای بستن دهان آنها. حال اینکه این روش‌ها برای یک مسلمان حرام است. مسعود استاد در اینستاگرام خود ضمن منتشر کردن صفحه عقدنامه خواهرش با محمدعلی نجفی، از علی مطهری خواست به دلیل اعلام شائبه «پرستو» بودن میترا استاد، از اولیای دم عذرخواهی کند. وی نوشت: وکیل و نماینده عزیز، همسر شرعی با عقد دائم پرستو نیست. وی در پست شخصی خود نوشت: جناب آقای دکتر مطهری! آقازاده محترم، اولا از اینکه به چند نفر از اولیای دم که اتفاقا، در جمله موکلین‌تان هستند با سخنان گوهربارتان التیام بخشیدید تشکر می‌کنیم! ثانیا درباره مبحث صداوسیما چه خوش در قامت نماینده شجاع ملت درخشیدید و آب رفته را به جوی برگرداندید. ثالثا از اینکه آقای نجفی در دام پرستو افتاده بود ابراز ناراحتی کردید. امیدواریم بتوانید پرستو بودن را ثابت کنید.  
سوال اول‌مان این است: شما که پرستوشناس بودید چرا قبل از واقعه قتل به آن افرادی که اشاره کردید در قامت نماینده شجاع مجلس با ابزاری که در اختیارتان بود مانند طرح سوال یا استیضاح، اقدام ننمودید و دختران این مرز و بوم را آگاه نکردید تا در دام شکارچیان چیره‌دست قرار نگیرند و برای شما نیز این ظن به‌وجود نیاید که مقتول پرستو بوده است؟
سوال دوم این است: تا آنجا که این چند روز با زخم زبان‌های‌تان دست و پنجه نرم می‌کنیم متوجه شدیم که پرستوها گویا برای افراد ذی‌نفوذ و شخصیت‌های مرجع دام می‌گسترانند، نه برای کسی که خانه‌نشین بوده و از بیماری‌ها رنجور گشته بوده و رنج می‌داده. چون آقای نجفی بعد از خانه‌نشینی، با عزیزمان ازدواج دائم کرد و به بیمارستان رفت. دقیقا زمانی که دیگر پرستو با بلبل برای‌شان تفاوتی نداشت. در آخر فرصتی 3 روزه به احترام رای همشهری‌های عزیز که شما را به‌واسطه تبار والای‌تان به مجلس فرستادند، خواهم داد تا نسبت به موضع‌‌‌گیری اخیرتان از موکلان داغدارتان عذرخواهی بفرمایید. در غیر این‌صورت به وکالت از اولیای دم، به جرم افترا از شما شکایت خواهم کرد.
 شکایت از وکیل نجفی
مسعود استاد همچنین درباره تهمت‌ها به خواهر مقتولش گفت: از روز گذشته تصمیم به افشاگری گرفتم، چرا که افراد زیادی آبروی خواهرم که دستش از دنیا کوتاه شده و ما را به بازی گرفته‌اند. وی ادامه داد: عده‌ای تهمت پرستو بودن یا نامسلمان بودن به خواهرم زده‌‌اند و حتی مدعی شده‌‌اند که خواهرم مهدورالدم بوده است به همین خاطر به دادسرای امور جنایی تهران آمده‌ام تا از وکیل آقای نجفی به‌خاطر برخی تهمت‌هایش شکایت کنم.


آغاز پرواز حجاج ایرانی از ۱۷ تیر
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از ۱۷ تیرماه پرواز زائران حج به عربستان آغاز می‌شود. به گزارش تسنیم، علیرضا رشیدیان گفت: سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری، کاروان‌ها، مجموعه‌های خدماتی اعم از پزشکی، آشپزخانه‌ها و غیره همه اجزای یک پیکره محسوب می‌شوند و برای عملکرد بهتر و خدمت شایسته‌تر باید همه بخش‌ها در تعامل، همکاری و هم‌افزایی با هم عمل کنند. وی تصریح کرد: در جریان مذاکرات حج تمتع 98 هم با اقداماتی که انجام شد تفاهمات خوبی با طرف سعودی ایجاد شد که از جمله آنها راه‌اندازی دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان، برگزاری مراسم دعا و...، بموقع بسته شدن قراردادهای مسکن و تغذیه و تدارکات و افزایش تعداد زائران از 81 هزار نفر به 84 هزار نفر بود. رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه با اشاره به اینکه پروازهای حج امسال توسط هواپیمایی کشورمان انجام می‌شود، گفت: نخستین پرواز حجاج 17 تیرماه انجام می‌شود، پروازهای بازگشت نیز از 27 مرداد / 16 ذی‌الحجه تا 17 شهریور / 8 محرم انجام می‌شود.


Page Generated in 0/0069 sec