printlogo


کد خبر: 210356تاریخ: 1398/3/22 00:00
اخبار

رهبر انقلاب درگذشت همشیره  دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفتند
حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در پیامی درگذشت همشیره حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر حکیم انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسمه تعالی
جناب مستطاب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدحسن نصرالله دام اعزازه
درگذشت همشیره‌ مکرمه را به جنابعالی و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت می‌گویم و رحمت و غفران الهی را برای وی مسألت می‌نمایم.
والسلام علیکم و رحمه‌الله
سیدعلی خامنه‌ای
۲۱ خرداد ۱۳۹۸

باید گام دوم انقلاب برای تشکیل تمدن اسلامی را محقق کنیم
فرمانده کل سپاه گفت: گام دوم انقلاب برای تشکیل تمدن اسلامی است و این به دست ما باید محقق شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر حسین سلامی گفت: ما در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی براساس تدابیر مقام معظم فرماندهی کل قوا هستیم و گام دوم انقلاب اساساً برای تشکیل تمدن اسلامی است و این به دست ما باید محقق شود و آن تمدنی است که در آن اخلاق، معنویت، اقتصاد، سیاست، هنر، علم و... به شکل برجسته و غلبه‌یافته و منطبق بر حقیقت اسلام ظهور و بروز پیدا کند.

امروز انگلیسی‌ها در ضعیف‌‌‌‌‌ترین موقعیت یکصد سال اخیر خود هستند
عصر دیروز نماینده رهبر انقلاب در شورای‌عالی امنیت ملی با حضور در محل حوزه هنری تهران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «آسوده باش، من ملکه‌ام» که به همت آقای سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی دایر شده، حضور پیدا کرد.سعید جلیلی ضمن بازدید از آثار کاریکاتوریست‌‌های کشورمان در این نمایشگاه گفت: تاریخ روابط ایران و انگلیس بویژه در یک قرن گذشته حاکی از آن است که دولت‌‌های حاکم بر انگلستان همواره در مقام رویارویی با ملت ایران بوده‌‌‌اند. کارنامه آنها حمایت از استبداد، تشویق به شکنجه و اختناق، استفاده از کودتا و پشتیبانی از دشمنان ملت ایران از شاه و صدام تا ترامپ بوده است. وی خاطرنشان کرد: بررسی روند این رویارویی نشان می‌دهد قدرت انگلیس رو به افول و نزول بوده است و قدرت ملت ایران رو به صعود. بویژه امروز انگلیسی‌ها شاید در ضعیف‌‌‌‌‌ترین موقعیت یکصد سال اخیر خود هستند و ایران به برکت انقلاب اسلامی در مسیر رو به پیشرفت و اقتدار.

تخلف مدعیان قانونگرایی  در یک انتخابات دانشجویی
در پی پیروزی دانشجویان انقلابی در انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی، مدیران وزارت علوم دست به کار شدند و با استناد به برخی تخلف‌های واقعی و غیرواقعی مدیران خود صندوق آرای ۲۶ دانشگاه را ابطال کردند؛ آن هم دانشگاه‌هایی که پیروز قطعی آنها دانشجویان انقلابی بودند. با این حال مدیران مسؤول نشریات عزم خود را برای تغییر جزم کرده بودند و تلاش‌های سازماندهی‌شده وزارت علوم و اعضای اصلاح‌طلب شورا نتوانست واقعیت را پنهان کند. به گزارش «وطن امروز»، در انتخابات شورای مرکزی ناظر که 2 روز پیش از این در مرکز پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد 2 کرسی دانشجویی به ائتلاف احیای عدالت و نجات آزادی با حضور دانشجویان انقلابی اختصاص پیدا کرد. واقعیتی که باعث شد جریان مدعی آزادی برای به‌دست آوردن حداقل یک کرسی دست به تخلفی آشکار بزند. تعجب‌آور اینکه برخی دانشجویان حامی ائتلاف طلوع آزادی 2 برگه رای به صندوق انداختند تا بی‌اعتمادی مدیران مسؤول نشریات دانشجویی نسبت به خود را با تخلف جبران کنند که البته از چشم ناظران پنهان نماند و با وجود اهمال وزارت علوم با پیگیری مدیران مسؤول نشریات دانشجویی به ثبت رسید. کسانی که در طول سال‌های گذشته فریاد قانون - قانون سر می‌دادند خود قانون‌شکنی و تخلف کردند.


Page Generated in 0/0069 sec