printlogo


کد خبر: 210534تاریخ: 1398/3/27 00:00
اخبار

«آچمز» به آخر خط رسید
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آچمز» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی حسین آقاهرندی که از اواخر آبان‌ماه کلید خورده بود، در روزهای اخیر در شهرستان کبودرآهنگ به پایان رسید. به گزارش «وطن‌امروز»، «آچمز» به احتمال زیاد پس از پایان سریال «گاندو» روی آنتن شبکه ۳ خواهد رفت. «آچمز» درامی با موقعیت‌های طنز است که برای پخش در ۳۰ قسمت تولید شده است.

«تروریسم اقتصادی» سوژه فصل دوم سارقان روح
تهیه‌کننده «سارق روح» درباره ساخت فصل دوم این سریال عنوان کرد: در حال حاضر در مراحل پایانی نگارش فیلمنامه هستیم و قرار است مردادماه مرحله پیش‌تولید آغاز شود و اوایل شهریورماه سریال را کلید بزنیم. به گزارش «صبا»، ابوالفضل صفری با بیان اینکه طراحی این سریال در چند فصل انجام شده، بیان کرد: فصل دوم «سارق روح» با موضوع تحریم‌ها و تروریسم اقتصادی ساخته می‌شود. صفری در پایان گفت: هنوز بازیگران فصل دوم «سارق روح» مشخص نشده‌‌اند اما حضور عواملی مانند احمد معظمی کارگردان، حسین تراب‌نژاد نویسنده، مرتضی اصفهانی مشاور محتوا و مرتضی متولی مدیر تولید در این فصل قطعی است. گفتنی است فصل دوم مجموعه «سارق روح» به سفارش سیمافیلم ساخته می‌شود. فصل نخست «سارق روح» در ژانر معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش‌محور بود که به موضوع امنیت نرم و آسیب‌های اجتماعی می‌پرداخت. محور اصلی سریال تلاش‌های دستگاه امنیتی برای بررسی علمی و مقابله با پدیده گروه‌های شبه‌عرفانی و حلقه‌های شبه‌دینی جدید بود.


«راه طی شده» روی میز  به اضافه مستند
مستند «راه طی شده» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور در بیست‌وهفتمین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت. به گزارش «وطن‌امروز»، در این قسمت و پس از پخش مستند، محمد قوچانی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی و علی ملاقلی‌پور، کارگردان مستند «راه طی شده» میهمان برنامه خواهند بود و به بررسی اندیشه‌های فکری مهدی بازرگان، ماجراهای جبهه ملی و نهضت آزادی و استعفای او از دولت موقت می‌پردازند. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت. مستند «راه طی شده» روایتی صریح و بی‌پرده از افکار و اندیشه‌های مهدی بازرگان، سیاستمدار و نخست‌وزیر دولت موقت ایران در سال ۵۷ است. در این مستند، شخصیت فکری و سیاسی مهندس بازرگان در گفت‌وگو با افرادی همچون محمد توسلی، هاشم صباغیان، ابوالفضل حکیمی، اکبر بدیع‌زادگان، مجتبی مطهری، محمدمهدی جعفری، فریدون سحابی، محمدنوید بازرگان و... مورد واکاوی قرار گرفته است. این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۲۹ خرداد ساعت ۹ و جمعه ۳۱ خردادماه ساعت ۱۳:۳۰ است.


بی‌درایتی مدیران در اکران فیلم‌ها را نابود می‌کند
سلما بابایی، نویسنده و کارگردان سینما با گلایه از وضعیت اکران «وکیل مدافع» اظهار داشت: زمان اکران نامناسب و نداشتن تبلیغات خوب و گسترده باعث شد در اکران این فیلم موفق نباشیم و فکر می‌کنم علت اصلی آن بی‌درایتی مسؤولان ارشاد در اکران بود، البته ماه مبارک رمضان هم فصل خوبی برای اکران نیست. وی افزود: به نظرم تا زمانی که تدبیری مناسب برای اکران رمضان اندیشیده نشود، خروجی آن جز نابودی فیلم‌هایی که در این زمان نمایش داده می‌شوند نخواهد بود. این کارگردان بیان کرد: پیشنهادم برای بهتر شدن وضعیت اکران ماه رمضان این است که یا مدت زمان بیشتری به فیلم‌هایی که در این ماه قرار است تازه اکران شوند تعلق بگیرد یا اکران فیلم‌هایی که قبل از رمضان به سینما‌ها آمده‌‌اند تا آخر این ماه امتداد داشته باشد و پس از اتمام ماه، فیلم‌های جدیدی به چرخه اضافه شوند.


Page Generated in 0/0063 sec