printlogo


کد خبر: 210693تاریخ: 1398/4/1 00:00
اخبار

2 مدال ایران در ژیمناستیک قهرمانی آسیا
در رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا در مغولستان 2 مدال به ملی‌پوشان ایران رسید. به نقل از فدراسیون ژیمناستیک، در فینال رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا در مغولستان، سعیدرضا کیخا در وسیله خرک حلقه با امتیاز567/14 پس از نماینده اردن در رده دوم ایستاد و نایب‌قهرمان آسیا شد.
همچنین مهدی احمدکهنی در فینال وسیله دارحلقه با امتیاز533/14 در رده سوم آسیا ایستاد و صاحب مدال برنز شد. نمایندگان چین و کره‌شمالی اول و دوم شدند. هشتمین دوره رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا با حضور ۸۰ ورزشکار در اولان باتور مغولستان در حال برگزاری است.

واکنش شهرخودرو به مذاکره پرسپولیس با گل‌محمدی
به دنبال شایعات روزهای اخیر درباره وضعیت سرمربی باشگاه شهر خودرو و نگرانی هواداران پرشور خراسانی، این باشگاه بیانیه ای رسمی منتشر کرد. در قسمتی از این بیانیه‌ که حرف اصلی هم در آنجا ‌زده شده، آمده است: در صورت درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر دریافت رضایتنامه آقای یحیی گل‌محمدی به هیچ وجه و عنوانی اجازه جدایی ایشان را نمی‌دهیم، به هواداران پرشور مشهدی و مردم خراسان بزرگ نیز این اطمینان را می‌دهیم که آقای یحیی گل‌محمدی به تمام بندهای قرارداد خود با باشگاه شهر خودرو خراسان پایبند است.


Page Generated in 0/0053 sec