printlogo


کد خبر: 210694تاریخ: 1398/4/1 00:00
اخبار

ادامه صدرنشینی ایران در لیگ ملت‌های والیبال
حماسه جهانی بلندقامتان توپ و تور ایران پس از ارومیه در سویی دیگر از خطه شمال غرب کشور هم ادامه یافت و تیم‌ملی والیبال دیروز نخستین بازی از هفته چهارم لیگ ملت‌ها را با پیروزی 3 بر یک برابر پرتغال پشت سر گذاشت.
در این دیدار که عصر دیروز به میزبانی سالن حسین رضازاده اردبیل انجام شد، شاگردان کولاکوویچ به رغم لغزش در دست اول مسابقه(25-23) و عقب افتادن تا کمرکش دست دوم، در حالی که اشتباهات مکرر داور مراکشی هم در شروع بد تیم ایران بی‌تاثیر نبود، در نهایت سر بزنگاه به خود آمدند و با تشویق بی‌امان مردم اردبیل این ماراتن را (27-25) با پیروزی پشت سر گذاشتند تا سد میهمان تازه‌وارد به سطح اول والیبال را بشکنند و ست‌های سوم (25-17)  و چهارم (25-18)  بسادگی از آن میزبان قدرتمند شود. بدین ترتیب ایران نه تنها رکورد بی‌شکست ماندن در خانه را در لیگ ملت‌های 2019 حفظ کرد، بلکه به لطف 3 امتیاز با 27 امتیاز صدرنشینی خود را با 5 امتیاز اختلاف نسبت به برزیل تثبیت کرد.

کاپیتان تیم ‌ملی والیبال فرانسه:
در ایران احساس امنیت می‌کنم
کاپیتان تیم ‌ملی والیبال فرانسه گفت: در ایران کاملاً احساس امنیت می‌کنم و به مسائل سیاسی و رسانه‌های اروپایی کاری ندارم، چون ما برای بازی والیبال به ایران آمده‌ایم. بنجامین تونیوتی، کاپیتان تیم ملی والیبال فرانسه درباره میزبانی ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌های 2019 در اردبیل گفت: در اینجا جو خارق‌العاده‌ای وجود دارد و مردم علاقه زیادی به والیبال دارند و از من می‌خواستند با آنها عکس بگیرم. من همچنین می‌دانم که مردم در سالن‌ها بشدت تیم خود را تشویق می‌کنند و جو سنگینی علیه تیم حریف وجود دارد. تونیوتی درباره امنیت ایران به تسنیم گفت: ما سوار هواپیما شدیم و به ایران آمدیم. همه منتظر ما بودند و بدون ماموران امنیتی و محافظ خاصی به هتل رسیدیم. مردم با ما عکس گرفتند و من هیچ‌گونه ناامنی ندیدم. در ایران کاملاً احساس امنیت می‌کنم و به مسائل سیاسی و رسانه‌های اروپایی کاری ندارم، ما برای بازی والیبال به ایران آمده‌ایم.
 


Page Generated in 0/0066 sec