printlogo


کد خبر: 210793تاریخ: 1398/4/4 00:00
4 کتاب مهم از 4 ناشر مهم

ای نشسته صف اول/ کتابستان
این کتاب که در برگیرنده مجموعه اشعار خوانده شده در سال‌های گذشته و به مناسبت‌های مختلف توسط میثم مطیعی است، به کوشش محمدرضا وحیدزاده و به همت انتشارات کتابستان چاپ شده و در حالی که برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شده بود، این روزها به چاپ سوم رسیده است.
چمروش/ شهید کاظمی
چاپ دوم کتاب «چمروش» که روایت زندگی استاد پهپاد ایران است، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد. این کتاب روایتی خاص از یک دوستی خالص و بی‌ریاست که ایمان، تقوا و پشتکار شهید کمال شیرخانی  در لحظه لحظه آن موج می‌زند.
دلتنگ نباش/ روایت فتح
کتاب حاضر فرازهایی از زندگانی شهید مدافع حرم، روح‌الله قربانی است که حاصل مصاحبه‌های مولف با همسر شهید و نزدیکان ایشان است. سال گذشته که «دلتنگ نباش!»  چاپ شد، این کتاب به دست رهبر انقلاب رسید و ایشان پس از مطالعه درباره این کتاب نوشتند: «از همسر شهید باید تشکر شود به‌ خاطر فرستادن این کتاب و از ایشان و خانم مولایی به‌ خاطر تدوین این اثر».
وضعیت بی‌عاری/ شهرستان ادب
داستان این رمان در جنوب ایران به محوریت یک جوان و زندگی او در بستر جنگ تحمیلی روایت می‌شود. از جمله ویژگی‌های مثبت این اثر آن است که نویسنده تلاش کرده از فضای بسته و آپارتمانی فاصله بگیرد .


Page Generated in 0/0248 sec