printlogo


کد خبر: 210799تاریخ: 1398/4/4 00:00
اخبار

سبقت آبیار از تبریزی در گیشه سینماها
در حالی که جدیدترین ساخته نرگس آبیار، نیم میلیارد تومان از آخرین ساخته کمال تبریزی عقب افتاده بود، پس از 3 هفته از آغاز اکران این عقب‌ماندگی را جبران کرد و به صدر گیشه فروش فیلم‌های اکران عید فطر آمد. به گزارش فارس، «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی که از پانزدهم خردادماه گذشته در سینماهای کشور اکران شده و طی این مدت صدرنشین گیشه فروش بود، بالاخره روز گذشته این جایگاه را به «شبی که ماه کامل شد» نرگس آبیار واگذار کرد. این تغییر در فروش گیشه ثابت کرد تبلیغات چهره به چهره از دیگر گونه‌های تبلیغ مؤثرتر است. به همین دلیل، «ما همه با هم هستیم» ـ با وجود بهره‌مندی از بازیگران مشهور ـ به دلیل اینکه در نظرات مردمی فیلمی گنگ و نامفهوم اعلام شده، روند فروش نزولی را طی کرده است. در مقابل، فیلم جدی و نفسگیر «شبی که ماه کامل شد» پس از تمجیدهای بسیار از سوی تماشاچیان، روز به روز مخاطبان بیشتری پیدا کرده و روندی صعودی را در گیشه تجربه کرده است. البته از نظر تعداد مخاطب همچنان «ما همه با هم هستیم» جلوتر از «شبی که ماه کامل شد» قرار دارد اما فروش آن کمتر است. احتمالاً دلیل این موضوع، پرمخاطب شدن در سانس‌های نیم‌بهاست. تا پایان روز دوم تیرماه، «شبی که ماه کامل شد» ۶ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان بلیت فروخته، در حالی که «ما همه با هم هستیم» ۶ میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان فروش داشته است؛ یعنی ۸۰ میلیون تومان کمتر.


تصاویر دیده نشده از آسیب‌های مواد مخدر در شبکه مستند
مستند «مخدر، کلاف سردرگم» به کارگردانی محمد کارت در بیست‌وهشتمین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت. به گزارش «وطن‌امروز»، جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «مخدر، کلاف سردرگم» به کارگردانی محمد کارت از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، سردار زاهدیان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر و محمد کارت، کارگردان این مستند میهمان این برنامه خواهند بود و با موضوع مبارزه با مواد مخدر در کشور، عملکرد ارگان‌ها و سازمان‌های درگیر با این موضوع و فعالیت‌های اجتماعی تشکل‌ها صحبت خواهند کرد.  مستند اجتماعی - تلویزیونی «مخدر، کلاف سردرگم»، گزارشی موشکافانه و انتقادی از فعالیت ارگان‌ها و سازمان‌های مسؤولیت‌دار در حوزه مبارزه با مواد مخدر است و نگاهی به وضعیت کنونی کشور در این حوزه دارد. این مستند 48 دقیقه‌ای که به کارگردانی محمد کارت تولید شده است، برای نخستین‌بار در برنامه به اضافه مستند پخش خواهد شد. این قسمت از برنامه سه‌شنبه 4 تیر ساعت 20:30 از شبکه مستند پخش خواهد شد.


کتاب‌بران، یک اتفاق ویژه کتابی در قلب فرهنگی تهران
آیین کتاب‌بران از ترنجستان سروش به فروشگاه جدید «کتاب اسم»، پنجشنبه ششم تیرماه برگزار خواهد شد. به گزارش «وطن‌امروز»، در این آیین همراهان و مشتریان و اهالی فرهنگ و ادب به یاری اداره‌کنندگان فروشگاه کتاب اسم خواهند آمد تا کتاب‌های خود را به فروشگاه جدید برده و خانه خود را آنجا بنا کنند. فروشگاه کتاب اسم از هفته آینده در خیابان انقلاب بین ابوریحان و فلسطین با 400 مترمربع مساحت و 7 بخش بازگشایی خواهد شد و آماده استقبال از مشتریان خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0506 sec