printlogo


کد خبر: 210842تاریخ: 1398/4/5 00:00
اخبار

آمریکا در صورت وقوع جنگ هزینه زیادی را پرداخت خواهد کرد
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: اقدامات مداخله‌جویانه آمریکا و تحریک بعضی همراهان منطقه‌ای آنها آرامش و ثبات منطقه را به خطر می‌اندازد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید» در بازدید از یکی از پایگاه‌های نیروی هوافضای سپاه پاسداران در استان اصفهان، انهدام هواپیمای جاسوسی مدرن آمریکایی در شرق تنگه هرمز بر فراز آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را نمونه‌ای روشن از این دفاع شجاعانه دانست. فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) تصریح کرد: این عملیات با 4 ویژگی دقت در هدف‌گذاری، محاسبه بسیار دقیق، تصمیم‌گیری و اقدام بموقع همراه بود که از این اقدام بموقع و عملیات بسیار درخشان نیروهای قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و بویژه پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید تشکر کرد. سرلشکر رشید منافع ملت‌های منطقه را به هم پیوسته دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات مداخله‌جویانه آمریکایی‌ها و تحریک بعضی از همراهان منطقه‌ای آنها، صلح، آرامش و ثبات منطقه را به خطر می‌اندازد و این در حالی است که در صورت وقوع جنگ هزینه زیادی را پرداخت خواهند کرد.

تیر تحریم‌های اقتصادی آمریکا  به سنگ خورد
نماینده مردم مشهد گفت: بازی آمریکایی‌ها در ارتباط با ایران به‌گونه‌ای است که کشور ما را مجددا پای میز مذاکره بیاورند و امروز تیر آنها در تحریم‌های اقتصادی به سنگ خورد و نتیجه نداد. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر در نشست علنی سه‌شنبه طی تذکر شفاهی اظهار داشت: بازی آمریکایی‌ها در ارتباط با ایران به‌گونه‌ای است تا کشور ما را مجددا پای میز مذاکره بیاورند و امروز پس از آنکه تیر آنها در تحریم‌های اقتصادی به سنگ خورد و نتیجه نداد، بازی جدیدی را شروع کرده‌اند. نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه آنها اشخاص را تحریم می‌کنند نشان می‌دهد ایران در حوزه تحریم‌های اقتصادی، آمریکا را به بن‌بست رسانده و مهم است آمریکا در ارتباط با این موضوع به نتیجه مدنظر خود نرسیده است.

دشمن شیطنتی در خلیج‌فارس انجام دهد، جان سالم به در نخواهد برد
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن می‌داند اگر شیطنتی در خلیج‌فارس انجام دهد، جان سالم به در نخواهد برد و دیگر شکست آن تنها آسیب تجهیزاتی نیست. به گزارش مهر، امیر دریادار حسین خانزادی با اشاره به آماج تهدیدات و تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمن گفت: دشمن می‌داند اگر شیطنتی در خلیج‌فارس انجام دهد، جان سالم به در نخواهد برد و دیگر شکست آن تنها آسیب تجهیزاتی نیست.

۱۰ طرح اقدام پیشدستانه علیه آمریکا اعلام وصول شد
هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ۱۰ طرح فراکسیون اقدامات پیشدستانه علیه آمریکا را اعلام وصول کرد. به گزارش  مهر، در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس ۱۰ طرح برای مقابله با اقدامات آمریکا اعلام وصول شد.
این ۱۰ طرح بدین شرح است:
1- طرح حمایت از امنیت آب‌های سرزمینی ایران
۲- طرح الزام دولت به اقدام مقتضی علیه کشورهای همسایه میزبان پایگاه‌های نظامی آمریکا
۳- طرح الزام دولت به اقدام قانونی علیه شرکت‌هایی که به تحریم‌های ضدایرانی ایالات متحده آمریکا پیوسته‌اند.
۴- طرح الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات ضدحقوق بشری آمریکا علیه اتباع ایرانی
۵- طرح الزام دولت به پیگیری حقوقی اقدام جنایتکارانه آمریکا در اسقاط هواپیمای مسافری ایران
۶- طرح الزام دولت به تأسیس موزه جنایات آمریکا
۷- طرح الزام دولت به تعیین سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها
۸- طرح الزام دولت به حمایت همه‌جانبه از افراد و مؤسسات ایرانی که از اقدامات آمریکا متضرر شده‌اند.
۹- طرح تشکیل باشگاه کشورهای تحریم‌شده توسط ایالات متحده آمریکا
۱۰- طرح مقابله با تحریم‌های آمریکا از طریق جایگزینی کالا و خدمات
 


Page Generated in 0/0064 sec