printlogo


کد خبر: 210866تاریخ: 1398/4/5 00:00
اخبار

کامبیز دیرباز هم مجری می‌شود
کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون، اجرای مسابقه‌ای با محوریت اتومبیلرانی را در شبکه «نسیم» برعهده خواهد گرفت. به گزارش مهر، بهنام صفاریان، طراح و مجری برنامه تازه شبکه «نسیم» درباره جزئیات این برنامه عنوان کرد: این مسابقه در زمینه خودرو است و از آنجا که رشته ورزشی من اتومبیلرانی است، قرار است در همین زمینه برنامه‌ خیلی خوبی را برای نخستین‌بار در ایران تولید کنیم. من هم کارشناس و هم داور اتومبیلرانی هستم که اجرای این برنامه را بر عهده دارم و قرار است با همراهی کامبیز دیرباز این برنامه را اجرا کنیم. محمود محمودی هم تهیه‌کننده برنامه است و مذاکره با کامبیز دیرباز برای نهایی شدن این همکاری همچنان ادامه دارد. صفاریان که در حوزه آهنگسازی هم فعالیت دارد با اشاره به توصیه تلویزیون برای استفاده نکردن از سلبریتی‌ها به عنوان مجری یادآور شد: به ما گفته شد این اتفاق نباید رخ دهد بویژه در برنامه‌های زنده اما کامبیز دیرباز به غیر از هنرپیشگی به این رشته ورزشی اشراف دارد و اینگونه نیست که ما سراغ بازیگری رفته باشیم که از موتور و ماشین چیزی نداند.

با «دورت بگردم ایران»  به سفرهای تابستانی بروید
فصل دوم «دورت بگردم ایران» برای پخش در تابستان ۱۳۹۸ آماده می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، تیم سازنده مستند «دورت بگردم ایران» در سری جدید این برنامه سفر خود را با کاروان‌های‌شان به غرب کشور برده‌اند. این سفر 11 روزه از همدان آغاز و به ارومیه ختم می‌شود. دورت بگردم ایران، اولین مستند گردشگری کودک است که رویکرد سبک زندگی اسلامی- ایرانی را دنبال می‌کند و تلاش دارد گردش با خانواده، تفرج در مناطق مختلف ایران و نشان دادن یک سفر دسته‌جمعی لذتبخش را در بستر یک خانواده اسلامی به نمایش بگذارد. این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «حسن حبیب‌زاده» با مشارکت شبکه کودک و مرکز بسیج صداوسیما ساخته شده است که در ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه‌ای در تابستان از شبکه نهال پخش می‌شود.


جنایت آمریکا در پرواز هواپیمای مسافری ایران تئاتر می‌شود
«علی برجی» کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون عنوان کرد تصمیم دارد نمایشنامه‌خوانی از یک قصه جدید البته با محتوایی قدیمی از شهادت سرنشینان ایرانی در پرواز ۶۵۵ ایرباس که توسط ناو آمریکایی شلیک شد، انجام دهد. به گزارش فارس، او در ارتباط با این نمایش با اشاره به اینکه ابتدا قرار است با همراهی گروه نمایشی‌شان این کار را دوازدهم تیرماه نمایشنامه‌خوانی کنند، گفت: پس از آنکه شرایط تهیه و تولید کار فراهم شد، نمایش را به صحنه اجرا خواهیم برد. ‌این نمایشنامه‌خوانی قرار است 3 شب اجرا شود که در خود نمایشنامه 3 کاراکتر تعبیه شده و توسط 3 نفر که یکی از آنها خودم هستم خوانش خواهد شد. برجی با اشاره به شرایط نامطلوب اقتصادی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری انجمن تئاتر دفاع‌مقدس، نمایش و مرکز هنرهای نمایشی تفاهمنامه‌ای برای انجام کارهای دفاع‌مقدسی داشته باشیم.


داستان‌های شاهنامه فردوسی را رایگان بشنوید
برنامه «قصه‌های سرزمین من» روایت شنیدنی از شاهنامه فردوسی با روایت دلنشینی از مریم نشیبا، گوینده پیشکسوت رادیو و بازی جمعی از بازیگران رادیو است که روی سایت «ایران صدا» قابل دریافت است. به گزارش «وطن ‌امروز»، شاهنامه بزرگ‌ترین کتاب به زبان پارسی است که در همه جای جهان مورد توجه قرار گرفته و به بسیاری از زبان‌های زنده جهان ترجمه شده ‌است. علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه «ایران‌صدا» را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی iranseda.ir به صورت رایگان دریافت کنند.


Page Generated in 0/0072 sec