printlogo


کد خبر: 210894تاریخ: 1398/4/6 00:00
اخبار

تحریم‌های آمریکا علیه مسؤولان عالی نظام، تبلیغاتی است
دبیر شورای نگهبان به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه مسؤولان عالی کشورمان اشاره کرد و گفت: این تحریم‌ها صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد. به گزارش فارس،‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آیت‌الله احمد جنتی به تحریم‌‌های اخیر آمریکا علیه مسؤولان عالی کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران 40 سال است مقابل زورگویی‌های آمریکا ایستاده است و این مسیر را با جدیت ادامه می‌دهد، به همین خاطر است که رئیس‌جمهور نادان آمریکا هر روز تحریم جدیدی علیه ایران وضع می‌کند. البته این تحریم‌ها صرفاً جنبه تبلیغی دارد و اثری در عزم و اراده مردم و مسؤولان در راه پیشرفت و عزت ایران ایجاد نخواهد کرد. آیت‌الله جنتی متذکر شد: تعجب می‌کنم بعضی کشورهای اروپایی در مقابل اقدامات جاهلانه «ترامپ» سکوت می‌کنند، در حالی که باید مقابل او بایستند و سیاست مستقلی داشته باشند. وی از مسؤولان اجرایی کشور خواست با تدبیر و هم‌افزایی با کشورهای مستقلی همچون روسیه، چین و هند برای مقابله با یکجانبه‌گرایی و زورگویی آمریکا در سطح بین‌المللی اقدام کنند.

تحریم فرماندهان سپاه ناشی از واماندگی آمریکاست
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک به فرماندهان تحریم‌شده توسط آمریکایی‌ها، گفت: شکار پهپاد فوق‌پیشرفته متجاوز آمریکایی، محصول تحریم‌های آمریکا بوده و اقدام تحریمی اخیر آنان ناشی از استیصال و واماندگی برابر اقتدار ایران اسلامی است. به گزارش فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی اعمال تحریم‌های اخیر آمریکا علیه فرماندهان این نهاد را ناشی از اوج استیصال، درماندگی و غضب آنان برابر اقتدار و عظمت ایران اسلامی توصیف و تصریح کرد: این اقدام واکنشی منفعلانه به سرنگونی پهپاد فوق‌پیشرفته جاسوسی متجاوز آمریکایی توسط پدافند سپاه بود و طبیعی است پس از ضرب‌شست بازدارنده فرزندان ملت ایران در نیروی هوافضای سپاه و فروریختن دوباره هیمنه پوشالی آمریکا، آنها بخواهند از طریق اقداماتی که فاقد هرگونه منطق و عقلانیت نزد افکار عمومی است، عقده‌گشایی کنند. سرلشکر سلامی سناریوی تحریم علیه فرماندهان سپاه و دیگر ارکان و شخصیت‌های کشور را حربه‌ای نخ‌نما و فاقد ارزش و تاثیر توصیف و تصریح کرد: تحریم سپاه و فرماندهان آن که شکست راهبردها و سیاست‌‌های شیطانی آمریکا در منطقه را رقم زده‌اند، موضوع جدیدی نبوده و ثمره‌ای جز راسخ‌‌‌‌‌‌تر شدن اراده پاسداران انقلاب در مسیر اقتدارآفرینی برای میهن اسلامی و صیانت از نظام و ملت ایران و قطع ید متجاوزان به تمامیت ارضی کشورمان در پی نخواهد داشت.

سردار حاجی‌زاده:  انجام وظیفه بود
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه در سرنگونی پهپاد جاسوسی به وظیفه‌اش عمل کرد، گفت: آمریکا‌‌یی‌ها ‌اقدام به مقابله‌به‌مثل نمی‌کنند. به گزارش تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده صبح روز گذشته در استان‌‌‌ ایلام‌ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات بازدارنده یگان‌های پدافندی کشور در سقوط پهپاد آمریکا در سرزمین ایران، اقدام به وظیفه بوده است. سردار حاجی‌زاده‌ اقدام مقابله‌به‌مثل آمریکا ‌علیه ایران پس از این حادثه را «نشدنی» عنوان کرد و گفت: آمریکایی‌ها باید‌ متوجه رفتار خود باشند، چرا که دوران نگاه از بالا به ملت ایران گذشته‌. وی بومی بودن سامانه سوم خرداد را یکی از توانمندی‌های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و در ادامه بیان کرد: امروز نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری جرأت حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد. سردار حاجی‌زاده مشکل ‌کشور ‌را اقتصاد دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر سایه جنگی بر کشور نیست و مسؤولان باید برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند ‌و دولت و مجلس باید برای مقابله با جنگ اقتصادی و برطرف کردن مشکلات مردم بسیج شوند. فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مفاهیم سایه جنگ را ساخته و پرداخته غرب دانست و گفت: سایه جنگ بر کشور وجود ندارد و دشمن نیز چنین توانی را ندارد و این مهم بر همگان اثبات شده است.
 


Page Generated in 0/0061 sec