printlogo


کد خبر: 210932تاریخ: 1398/4/9 00:00
اخبار

ایران آماده شلیک به هر نوع تجاوزگری است
امام جمعه موقت تهران گفت: هدف قراردادن پهپاد آمریکایی نشان داد انگشتان اقتدار ایران اسلامی برای پاسخ به هر گونه تجاوز به منافع این سرزمین روی ماشه و آماده شلیک است. به گزارش مهر، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت: در روزهایی که دولتمردان آمریکا قوانین و معاهدات بین‌المللی را زیر پا نهاده و تحریم‌های وقیحانه آنها، حاکمان ایالات متحده را در وضعیت یک یاغی و ماجراجوی بین‌المللی قرار داده، شاهد حلقه‌های به‌هم پیوسته و پیروزی‌های مکرر امت اسلامی و جبهه مقاومت هستیم. وی در ادامه به اقدام هوافضای سپاه در منهدم کردن پهپاد جاسوسی آمریکا اشاره کرد و افزود: رهگیری و انهدام پیشرفته‌ترین و پیچیده‌ترین و البته رادارگریزترین پرنده ارتش آمریکا توسط شبکه پدافند هوایی کشور و هدف قرار دادن آن توسط سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام غرورآفرینی بود. این رویداد حکایت از شرایط ویژه‌ای دارد و نویدبخش پیروزی قطعی جمهوری اسلامی و فروپاشی دشمن است. وی افزود: هدف قراردادن پهپاد آمریکایی نشان داد انگشتان اقتدار ایران اسلامی برای پاسخ به هر گونه تجاوز به منافع این سرزمین روی ماشه و آماده شلیک است.

روایت ضرغامی از راهبرد جدید آمریکا ‌
عضو شورای عالی فضای مجـازی گفت: دشمن راه را به سمت فضاسازی کـاذب رسانه‌ای برده و درصدد ایجاد فضاسازی کـاذب براساس اخبار غیرمهم و دروغ‌پردازی است. به گزارش تسنیم، عزت‌الله ضرغامی در مراسم هفته افشای حقوق بشر آمریکایی که در مسجد امام سجاد(ع) کرج برگزار شد، اظهار داشت: برای دشمنان ما حقوق بشر خود یک سلاح و ابزار است و کشورهایی مانند آمریکا همانند یک سلاح کشنده از حقوق بشر استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه دشمن وارد جنگ نظامی نمی‌شود چون از قدرت ایران آگاه است، گفت: دشمن راه را به سمت فضاسازی کاذب رسانه‌ای برده و درصدد ایجاد فضاسازی کاذب براساس اخبار غیرمهم و دروغ‌پردازی است که باید در این زمینه آگاهی‌‌سازی صورت گیرد. ضرغامی با بیان اینکه مقاومت تنها راه ایستادگی در مقابل دشمن است، عنوان کرد: مذاکره راه‌حل مناسبی نیست و تحریم رهبرمعظم انقلاب و وزیر امور خارجه در تاریخ بی‌نظیر است و آن چیزی که جواب داده و دشمن را دیوانه کرده راهبرد مقاومت است و مردم با این وجود و مشکلات موجود همچنان پای انقلاب هستند.

تحریم‌های آمریکا بی‌مصرف است
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: این تحریم‌ها بی‌مصرف و بی‌خاصیت است و هیچ تأثیری ندارد. حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه مقامات ایران، اظهار داشت: تحریم‌های آمریکا بتازگی آغاز نشده است و ترامپ از مدت‌ها قبل گفته بود تحریم‌ها علیه ایران را تشدید می‌کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این بسته از پیش تهیه شده تحریم‌های آمریکا علیه مقامات ایران کاملاً بی‌مصرف و بی‌خاصیت است و هیچ تأثیری نخواهد داشت. وی با اشاره به تحریم مقام معظم رهبری از سوی آمریکا تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب پس از دوران ریاست جمهوری‌شان، سفر خارجی نداشته‌اند و همچنین ایشان حساب مالی و بانکی ندارند و بر این اساس این تحریم آمریکا هم بی‌اثر است و آنان نمی‌توانند اقدامی در این راستا انجام دهند.
حجت الاسلام ذوالنور خاطرنشان کرد: اقدامات تکراری و بی‌خاصیت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه تأثیری نخواهد داشت بلکه عزم ما را برای تکیه بر توان داخلی خود جزم‌تر می‌کند و زمینه گشایش اقتصادی کشورمان را با تکیه بر توان داخلی فراهم می‌کند.
 


Page Generated in 0/0052 sec