printlogo


کد خبر: 210952تاریخ: 1398/4/9 00:00
اخبار

صعود والیبال ایران به دور نهایی لیگ ملت‌ها
تیم‌ملی ایران در نخستین بازی خود از هفته پنجم (پایانی دور مقدماتی) لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در بلغارستان 3 بر یک صربستان را شکست داد تا به عنوان نخستین تیم راهی فینال این رقابت‌ها شود. تیم‌ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته پنجم (پایانی دور مقدماتی) لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در بلغارستان به مصاف تیم‌ملی صربستان رفت و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. تیم‌ملی ایران با کسب ۱۱ برد از مجموعه ۱۳ دیدار خود در دور مقدماتی ۳۳ امتیازی شد و جواز حضور در دور نهایی مسابقات به میزبانی شیکاگو را به دست آورد.

دلیل سفر فتحی به امارات چه بود؟
مدیرعامل باشگاه استقلال برای دریافت مطالبات این باشگاه از باشگاه عجمان راهی کشور امارات شده است. به گزارش فارس، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال صبح روز گذشته راهی امارات شده و در این سفر چند برنامه را پیگیر خواهد شد. مهم‌ترین دلیل سفر فتحی به کشور امارات دریافت مطالبات باشگاه استقلال از عجمان برای انتقال تیام بود که باعث شد مدیرعامل استقلال راهی دوبی شود. قرار است فتحی حق انتقال تیام به قاسم پاشای ترکیه را از باشگاه عجمان دریافت کند، زیرا مدیران استقلال هنگام عقد قرارداد تیام با عجمان این بند را در قرارداد بازیکن نامبرده گنجاندند. همچنین فتحی در این سفر وضعیت چند بازیکن خارجی را هم بررسی خواهد کرد.

حذف کلمبیای کی‌روش از کوپاآمه‌ریکا
تیم‌ملی فوتبال کلمبیا که کارلوس کی‌روش هدایت آن را بر عهده دارد، در ضربات پنالتی مغلوب شیلی شد و از صعود به نیمه‌نهایی کوپاآمه‌ریکا ۲۰۱۹ بازماند. کلمبیا بامداد شنبه در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا به مصاف شیلی رفت و پس از تساوی بدون گل در ۹۰ دقیقه در ضربات پنالتی مغلوب لاروخا شد تا خیلی زود از این رقابت‌ها کنار برود.


Page Generated in 0/0050 sec