printlogo


کد خبر: 210969تاریخ: 1398/4/10 00:00
حالا خورشید برند برنامه‌های صبحگاهی

چند روز پیش خبری مبنی بر جمع‌آوری دکور برنامه حالا خورشید از استودیوی این برنامه در رسانه‌های مجازی منتشر شد. خبری که بسیاری از رسانه‌ها آن را اقدام شبکه 3 برای حذف رشیدپور عنوان  کردند، در حالی که پیش از این نیز رضا رشیدپور از استراحت چندماهه برای سری جدید این برنامه خبر داده بود. حتی در این رویداد روزنامه ایران عصر، با تیتری جنجالی آن را به مساله عادل فردوسی‌پور ارتباط داد و به صورت قطعی خبر داد رشیدپور از صداوسیما  حذف شده است. اما چند روزی نگذشت که صفحه رسمی این برنامه از دست به کار شدن عوامل آن نوشت. برنامه حالا خورشید در مدتی که روی آنتن شبکه 3 رفت توانست به عنوان یکی از برنامه‌های تراز در عرصه ژورنالیسم تلویزیونی مورد توجه قرار گیرد. این برنامه اگرچه در طول پخش خود دارای ایرادات قابل توجهی بود و اشتباهات فراوانی را مرتکب شد اما در مقابل توانست با رویکردی منطقی و غیر تهییجی به مسائل و چالش‌های مردمی بپردازد؛ رویکردی که موجب شد صبحانه مردم با رسانه ملی و برنامه حالا خورشید آمیخته و بسیاری از چالش‌های مخاطبان در حوزه‌های مختلف مرتفع شود. «حالا خورشید» اگرچه یک برند به حساب می‌آید اما روند مواجهه این برنامه با مسائل می‌توانست تبدیل به الگویی قابل تمجید جهت تولید برنامه‌های تلویزیونی دیگر شود که حتی از برند «حالا خورشید» نیز پیشی بگیرند. 
 


Page Generated in 0/0071 sec