printlogo


کد خبر: 210998تاریخ: 1398/4/10 00:00
اخبار

وکیل طلبه مازندرانی: منتظریم مهناز افشار بازگردد
وکیل‌مدافع طلبه مازندرانی گفت مهناز افشار، بازیگر سینما هنوز به ایران بازنگشته و پرونده شکایت از او نیز فعلا بلاتکلیف مانده و به بابل بازگشته است. احسان خاکزاد شاهاندشتی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت شکایت موکلش از مهناز افشار اظهار داشت: پس از آنکه دادسرای فرهنگ و رسانه در رسیدگی به شکایت موکل، دادسرای بابل را صالح ندانست، پرونده به بابل بازگشت و منتظریم ببینیم دادسرای بابل راساً متهم را احضار می‌کند یا همچنان بر نظر خود اصرار خواهد داشت. وی افزود: بر اساس آنچه بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه گفته، مهناز افشار در این دادسرا از گذشته یک پرونده در ارتباط با تبلیغ داروهای غیرمجاز داشته و با قرار التزام به قول شرف تفهیم اتهام شده است؛ از این رو دادسرای فرهنگ و رسانه معتقد است بر مبنای همین سابقه موجود، به شکایت از این بازیگر باید در این دادسرا رسیدگی شود.

برای دیدار با برادرش در اوین
محسن هاشمی جلسه شورای شهر را ترک کرد
رئیس شورای شهر تهران برای دیدار برادرش مهدی هاشمی در زندان اوین، صحن شورای شهر را ترک کرد. به گزارش تسنیم، محسن هاشمی در حاشیه برگزاری صدوپنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ادامه بررسی گزارش تفریغ بودجه را در شورا داشتیم و کلیات این گزارش مورد بررسی قرار گرفت و 43 بند پیشنهادی آمده که برای شهرداری تهران وظایفی را تعیین کرده است. وی با اشاره به ترک جلسه گفت: با توجه به اینکه روز گذشته (شنبه) تعطیل بود و نتوانستم به ملاقات برادرم مهدی بروم، امروز برای ملاقات وی به اوین خواهم رفت. هاشمی افزود: یک قراردادی داشتیم که بر اساس آن قرار بود 2 میلیارد یورو از سوی دولت به قطارهای شهری اختصاص یابد که سهم شهرداری تهران یک میلیارد تومان بود.

انهدام ۵۴ باند فعال سرقت
رئیس پلیس پایتخت از بازداشت ۲۴۷ سارق حرفه‌ای در دومین مرحله از طرح «کاشف» خبر داد و گفت: سارقان در قالب ۵۴ باند فعالیت می‌کردند. به گزارش تسنیم، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای دومین مرحله از طرح «کاشف» در سال 98 از انهدام 16 باند سرقت به عنف، زورگیری و گوشی‌قاپی خبر داد و تصریح کرد: 16 باند سرقت منزل، اماکن و مغازه همچنین 10 باند سرقت خودرو، موتوسیکلت، لوازم داخل خودرو و 5 باند جعل و کلاهبرداری در این طرح منهدم شدند. وی با اشاره به انهدام 3 باند سرقت مسلحانه پیش از هرگونه اقدام، تصریح کرد: از 247 سارق بازداشت شده، 131 نفر از آنها سابقه‌دار هستند اما زندان برای آنها متنبه‌کننده نبود و برخی از اعضای این باندها کمتر از 48 ساعت پس از خروج از زندان مجددا سرقت را شروع کرده بودند. رحیمی افزود: در مجموع این سارقان تاکنون به 845 مورد سرقت به عنف و زورگیری و 1345 فقره سرقت خودرو، موتوسیکلت و لوازم خودرو اعتراف کرده‌اند. سردار حسین رحیمی در حاشیه دومین طرح کاشف درباره ماجرای مفقود شدن خانم لیدا کاوه،‌ گفت: هفته گذشته این خانم که حدود ۳۶ سال سن دارد، در شهرک غرب مفقود شد و ما با بررسی‌هایی که انجام دادیم وی را در همان منطقه شهرک غرب پیدا کردیم. وی ادامه داد: وی با توجه به اینکه وضعیت روحی مناسبی نداشت به بیمارستان انتقال یافت و امروز (یکشنبه) پس از ترخیص از بیمارستان برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد. رئیس پلیس تهران با بیان اینکه بحث ربایش مطرح نیست، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این خانم مشکل خاصی ندارد.

11 خط مترو در تهران فعال می‌شود
مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه با بیان اینکه 4 خط جدید مترو به خطوط ریلی قطارهای درون‌شهری پایتخت اضافه می‌شود، گفت: در مجموع ۱۱ خط مترو خواهیم داشت. به گزارش فارس، علی امام، مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه در مراسم انعقاد تفاهمنامه شهرداری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جهت ساخت یک رام قطار شهری مترو در پایتخت، اظهار داشت: در حال حاضر متروی تهران در خطوط یک تا 7 به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند و بر اساس‌ آخرین بازنگری طرح جامع ریلی قرار شده است 4 خط دیگر به خطوط مترو اضافه شود. وی افزود: در حال حاضر از همه ظرفیت‌های خطوط یک تا 7 استفاده نمی‌شود که مهم‌ترین دلایل آن کمبود واگن است، البته کارخانجات متعددی در این زمینه داریم ولی فعالیت آنها تاکنون به
40 درصد هم نرسیده است.


Page Generated in 0/0054 sec