printlogo


کد خبر: 211075تاریخ: 1398/4/12 00:00
اخبار

اولین خرید تاتنهام بعد از ۵۱۷ روز!
تاتنهام بعد از مدت‌ها یک بازیکن را به خدمت گرفت اما به همان تیم قرض داد! به نقل از تایمز، تاتنهام باثبات‌ترین تیم چند سال اخیر فوتبال انگلیس است که در 2 پنجره نقل و انتقالات اخیر خود هیچ بازیکنی را به خدمت نگرفت. این تیم در نهایت بعد از گذشت ۵۱۷ روز، نخستین خرید خود را انجام داد و جک کلارک ۱۸ ساله، بازیکن جوان تیم لیدز را به خدمت گرفت و جالب اینکه این بازیکن را دوباره به لیدز قرض داد. آخرین بازیکنی که تاتنهام موفق شده بود به خدمت بگیرد، لوکاس مورا از پاری‌سن‌ژرمن بود که در ژانویه ۲۰۱۸ به تیم لندنی پیوسته بود. تاتنهام برای این بازیکن جوان که موفق شده بود ۲ گل به ثمر برساند و ۲ پاس گل نیز ثبت کند، ۱۰ میلیون پوند هزینه کرد. تاتنهام این فصل توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد ولی برابر لیورپول شکست خورد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.

زمان بازی‌های تیم‌ملی والیبال ایران در آمریکا مشخص شد
برنامه و ساعت بازی‌های تیم‌ملی والیبال ایران در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد. تیم ملی والیبال ایران پس از پایان دور مقدماتی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با کسب ۱۲ پیروزی و ۳۶ امتیاز در جایگاه دوم رده‌بندی قرار گرفت و راهی مرحله نهایی شد.
ایران در مرحله نهایی در گروه B با تیم‌های برزیل و لهستان هم‌گروه است و در نخستین بازی خود بامداد جمعه و از ساعت 2:30 مقابل لهستان صف‌آرایی خواهد کرد.
برنامه بازی‌های ایران در مرحله نهایی به شرح زیر است:
ایران- لهستان - جمعه ۲۱ تیر، ساعت ۲:۳۰ بامداد
ایران- برزیل- شنبه ۲۲ تیر، ساعت ۲:۳۰ بامداد
در گروه A مسابقات نیز تیم‌های آمریکا، روسیه و فرانسه با هم رقابت خواهند داشت و در پایان 2 تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد و برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهند داشت.


Page Generated in 0/0124 sec