printlogo


کد خبر: 211147تاریخ: 1398/4/15 00:00
اخبار

اگر با کلید نمی‌توانید  با چکش قفل مشکلات را باز کنید
خطیب نماز جمعه تهران خطاب به دولت گفت: مشکلات قفل‌شده را با کلیدتان باز کنید و اگر با کلید باز نمی‌شود، با چکش قفل را باز کنید. به گزارش تسنیم، آیت‌الله موحدی‌کرمانی تصریح کرد: مسؤولان شاهد این گرانی‌های سرسام‌آور باشند و ببینند طبقه مستضعف در چه شرایطی است. دولت که دولت «تدبیر و امید» است و کلید هم که دارد! مشکلات قفل‌شده را با کلیدتان باز کنید و اگر با کلید باز نمی‌شود لااقل با چکش قفل را باز کنید. اگر تدبیرتان هم صحیح نیست، با انسان‌های با تجربه مشورت کنید و دولت با مجلس گامی به‌ سوی حل معضلات بردارد، چرا که مستضعفان کارد به استخوان‌شان رسیده است. آیت‌الله موحدی‌کرمانی درباره افزایش اجاره‌بها در تهران گفت: مردم نه می‌توانند خانه بخرند و نه رهن و اجاره کنند. وضع اجاره‌بها را حل کنید، چرا که مشکل سختی برای جامعه است.

راهبرد «مقاومت فعال»  پادزهر همه تهدیدات است
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در واکنش به تهدید اخیر ترامپ گفت: راهبرد مقاومت فعال پادزهر همه تهدیدات است. به گزارش مهر، کیوان خسروی در واکنش به تهدید اخیر ترامپ گفت: «دیپلماسی و گَزِش» گزاره‌‌های متضادی است که تنها در مکتب ترامپیسم مفهوم پیدا می‌کند. آمریکا پیش از این با اتخاذ راهبرد یکجانبه‌گرایی و خروج از پیمان‌های بین‌المللی، منطق گفت‌وگو و دیپلماسی را «گَزیده» و امنیت جهانی را مجروح کرده است.وی افزود: ۴۰ سال است که آمریکا، ملت ایران را گزیده است اما پادزهر «مقاومت فعال» همچنان ایران اسلامی را استوار و امیدوار به پیش می‌برد. سخنگوی شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: ۱۶ تیرماه گام دوم کاهش تعهدات برجامی بر اساس پاراگراف‌های ۲۶ و ۳۶ و با چارچوبی که صرفاً جمهوری اسلامی ایران درباره آن تصمیم خواهد گرفت آغاز می‌شود.

نیروی دریایی سپاه بالاترین آمادگی رزمی را دارد
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: مادامی که آماده باشیم و مقاومت کنیم، دشمن جرأت هیچ‌گونه تعرضی را نخواهد داشت. به گزارش مهر، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید در راس یک هیات عالی‌رتبه نظامی از منطقه نازعات و جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک بازدید و ضمن ارزیابی توان و آمادگی رزمی و عملیاتی رزمندگان مستقر در این جزایر، از نزدیک با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد. وی افزود: در مقطع کنونی به لطف تلاش‌ها و مجاهدت‌ها، تدابیر و اجرای برنامه‌‌های ویژه آمادگی رزم، میزان توان و آمادگی نیروهای مسلح در سطح بسیار بالایی قرار دارد؛ نیروی دریایی سپاه امروز بالاترین آمادگی رزمی را داراست اما همواره به طور مستمر و دائمی باید بر این توان و آمادگی بیفزاییم.

تکذیب نقل قول منتشر شده از وزیر اطلاعات درباره مذاکره با آمریکا
روابط عمومی وزارت اطلاعات خبر منتشرشده در برخی رسانه‌ها به نقل از وزیر اطلاعات درباره مذاکره با آمریکا را تکذیب کرد.به گزارش مهر، روابط عمومی وزارت اطلاعات خبر منتشرشده در برخی رسانه‌ها به نقل از وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه «اگر مقام معظم رهبری این اجازه را صادر کنند مذاکره میان ایران و آمریکا انجام خواهد شد» بشدت تکذیب و اعلام کرد: چنین مطلبی به هیچ‌وجه در سخنرانی شامگاه پنجشنبه گذشته وزیر اطلاعات در مسجد جامع قائمشهر بیان نشده است. روابط عمومی وزارت اطلاعات تصریح کرده است: متأسفانه برخی رسانه‌ها با فهم نادرست از سخنرانی وزیر اطلاعات در مراسم یادواره شهید آیت‌الله قاسمی‌سوادکوهی از شهدای مازندرانی هفتم تیر و فرزند شهیدش حجت‌الاسلام محمدصادق قاسمی در مسجد جامع قائمشهر با تقطیع و جابه‌جایی کلمات، آنچه را که به هیچ‌وجه در سخنرانی وزیر اطلاعات نبوده، به وی منتسب و منعکس کردند. روابط عمومی وزارت اطلاعات افزوده است: وزارت اطلاعات وظیفه خود می‌داند اینگونه موارد را که باعث تشویش اذهان عمومی و دستاویز تبلیغاتی رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه می‌شود از مراجع قانونی پیگیری کند.


Page Generated in 0/0061 sec