printlogo


کد خبر: 211160تاریخ: 1398/4/15 00:00
اخبار

رئیس حوزه قضایی لواسانات دستور داد
پلمب ساختمان‌های غیرمجاز لواسانات
همه ساخت‌وسازهای غیرمجاز یا فاقد شناسنامه در لواسانات با دستور قضایی پلمب می‌شوند. با دستور محسن شریعتی، رئیس حوزه قضایی لواسانات به اداره جهاد کشاورزی و اداره منابع امور آب شمیرانات، همه ساختمان‌هایی که بدون نصب تابلوی شناسنامه ساختمان، در اراضی کشاورزی و در حریم و بستر رودخانه‌ها به‌صورت غیرمجاز در حال احداث هستند با نصب بنر پلمب می‌شوند. از تاریخ نصب بنر ادامه ساخت‌وساز به منزله فک پلمب محسوب می‌شود و مرتکبان به اتهام فک پلمب تحت تعقیب قرار می‌گیرند.


پلمب مدارس بنیاد شهید متوقف شد
«پلمب مدارس در تهران توسط بنیاد شهید متوقف شده و مدرسه دیگری پلمب نخواهد شد تا ما در مدت کوتاهی این مشکل را حل کنیم». در پی پلمب 2 مدرسه توسط بنیاد شهید و احتمال پلمب 9 مدرسه دولتی دیگر در پایتخت، استاندار تهران با تاکید بر توقف پلمپ مدارس در تهران به ایسنا گفت: نقدینگی لازم برای خرید این مدارس وجود دارد و در حقیقت آموزش و پرورش می‌خواهد این مدارس را بخرد و بنیاد هم می‌خواهد بفروشد اما باید در نحوه خرید توافقی را ایجاد کنیم. انوشیروان محسنی‌بندپی تاکید کرد: قطعا درباره 2 مدرسه پلمب شده نیز رایزنی خواهیم کرد که این مدارس توسط بنیاد باز شود و مشکلی برای ثبت‌نام و تحصیل دانش‌آموزان ایجاد نشود.


فعالیت 270 شبکه ماهواره‌ای علیه کرامت زنان
مسؤول بسیج جامعه زنان با بیان اینکه شناخت جایگاه دختر و بالیدن به این جایگاه، رسالت دختران امروز ما است، گفت: در حال حاضر 270 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان علیه کرامت زن به فعالیت‌ مشغولند که به همین منظور دختران جوان باید مراقب باشند تا در زمین بیگانگان بازی نکرده و هویت‌شان را متزلزل نکنند. مینو اصلانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه جوانان و نوجوانان در نگاه دینی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، افزود: دختران نباید خود را در معرض سخیف‌ترین مدل‌های امروزی قرار دهند، چرا که شأن دختر امروز والاتر از آن است که از شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی و اینترنت الگو بگیرد. زمانی که دختران به داشته‌ها و هویت‌شان توجه بیشتری داشته باشند دیگر سرمایه بزرگ زندگی خود را به تاراج نمی‌دهند. وی ایجاد شبکه ملی اطلاعات را یکی از نیازهای دختران و پسران امروز دانست و گفت: در دیگر کشورهای دنیا به این میزان فضای مجازی رها نیست.


کشف باند جعل مدارک دانشگاهی
یک باند بزرگ جعل مدارک دانشگاهی که در سطح کشور فعالیت داشت، کشف و متلاشی شد. به گزارش تسنیم، مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و قوه‌قضائیه یک باند جعل مدارک دانشگاهی و پایه در سطح کشور را کشف و خنثی کرد. این فعالیت در پی رویکرد جدید دانشگاه در دوره جدید و تاکید رئیس هیأت موسس و هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد برای صیانت از حیثیت دانشگاه و اعتبار مدارک دانشگاهی است که مرکز حراست دانشگاه آزاد موظف به رسیدگی و شناسایی باندهای جعل مدارک دانشگاهی شد. در پی اقدامات پیگیر مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، یک باند بزرگ جعل شناسایی شد و با همکاری مراجع نامبرده بویژه دستگاه قضایی کل شبکه عاملان و مرتبطان شناسایی و تعدادی از متهمان به همراه ادوات مجرمانه دستگیر و دفاتر آنان پلمب شد.
 


Page Generated in 0/0079 sec