printlogo


کد خبر: 211164تاریخ: 1398/4/15 00:00
اخبار

سی‌امین دوره یونیورسیاد رسماً آغاز شد
رژه کاروان ایران با پرچمداری خدمتی
مراسم افتتاحیه بازی‌های یونیورسیاد در ایتالیا برگزار شد. مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در ورزشگاه سن‌پائولی شهر ناپل ایتالیا برگزار شد. این رقابت‌ها با حضور 6 هزار ورزشکار از 100 کشور جهان از 12 تا 23 تیرماه به میزبانی شهر ناپل در ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ورزشی ایران نیز با
41 ورزشکار در 4 رشته والیبال، تکواندو، تیروکمان و تیراندازی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. در  افتتاحیه این مراسم کاروان ایران با ورزشکاران رشته‌های تیراندازی و والیبال و همچنین مسؤولان کاروان رژه رفت. نجمه خدمتی پرچمدار ایران در مراسم افتتاحیه بود. در مراسم افتتاحیه حرف U (نماد یونیورسیاد) به شکل بزرگی روی زمین ورزشگاه طراحی شد. یک کشتی بزرگ نیز در بالای این نماد در مرکز استادیوم افتتاحیه دیده می‌شد. مراسم رژه کاروان‌های ورزشی با رژه نمایندگان کشور آلبانی که 4 نماینده داشت، آغاز شد. در این دوره از رقابت ها پس از ایتالیا به‌عنوان میزبان که با 300 ورزشکار بیشترین شرکت‌کننده را در مراسم داشت، ژاپن با 279 ورزشکار بزرگ‌ترین کاروان ورزشی را دارا بود.
 
کالدرون 4 بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد
سرمربی جدید تیم پرسپولیس در جلسه‌ای که با مدیرعامل این باشگاه داشته خواستار کنار گذاشتن 4 بازیکن از لیست این تیم شده است. به گزارش فارس، گابریل کالدرون، سرمربی جدید تیم پرسپولیس که چند روزی است تمرینات این تیم را زیر نظر دارد، تصمیم گرفته چند بازیکن را از لیست تیمش خارج کند و به همین دلیل طی روزهای اخیر با دیدن فیلم بازی‌های قبلی پرسپولیس و مشورت با برخی‌ها، تصمیماتی را در این‌باره اتخاذ کرده است.  کالدرون که اخیرا جلسه‌ای را با ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس برگزار کرده تصمیم گرفته 4 بازیکن تیمش را از لیست کنار بگذارد اما فعلا قرار نیست از سوی باشگاه نام این 4 بازیکن رسانه‌ای شود. جدایی این 4 بازیکن که در لیست بزرگسال هستند برای این انجام خواهد شد که باشگاه پرسپولیس بتواند چند بازیکن جدید جذب کند.


Page Generated in 0/0081 sec