printlogo


کد خبر: 211208تاریخ: 1398/4/16 00:00
اخبار

مهاجم ازبک در رادار قرمزها
باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با مهاجم ملی‌پوش پاختاکور ازبکستان است. سرخ‌های پایتخت قبل از توافق با گابریل کالدرون برای جذب ایگور سرگیف اقدام کرده بودند و حالا برای عقد قرارداد با این بازیکن منتظر پاسخ نهایی سرمربی آرژانتینی‌ خود هستند. سرگیف همان مهاجمی است که تقریباً 2 ماه پیش با گل دقایق پایانی خود به پرسپولیس زمینه حذف این تیم را در لیگ قهرمانان فراهم کرد. این مهاجم 29 ساله فصل پیش در تیم الظفره امارات به مدت یک نیم فصل عضویت داشت و فقط موفق شد یک گل برای این تیم به ثمر برساند از این رو دوباره به پاختاکور برگشت و در 11 بازی برای این تیم موفق به زدن 4 گل شد. قیمت این بازیکن در ترانسفر مارکت یک میلیون و 400 هزار یورو اعلام شده است اما ظاهراً مسؤولان باشگاه پرسپولیس برای جذب او با رقم 400 هزار دلار توافق کرده‌اند.

سرپرست کمیته داوران کنار رفت
پیشکسوت داوری فوتبال ایران ریاست کمیته داوران را بر عهده گرفت. به گزارش ایسنا، هدایت ممبینی، داور سابق فوتبال ایران با منحل شدن کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، به عنوان رئیس کمیته داوران منصوب شد. پیش از سپردن این مسؤولیت به ممبینی، ریاست کمیته داوران بر عهده فریدون اصفهانیان بود که بعد از استعفای وی، علیرضا سهرابی برای مدتی سرپرستی این کمیته را بر عهده داشت.

سپاهان رسماً  خواستار جذب امیری شد
باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای به باشگاه ترابزون اسپور خواستار جذب وحید امیری برای فصل جدید شد. امیری که نتوانست با تراکتور مصطفی دنیزلی قرارداد امضا کند، اکنون در تیررس باشگاه سپاهان قرار گرفته است. این باشگاه با ارسال ایمیلی به باشگاه ترابزون، به طور رسمی خواستار جذب این بازیکن ایرانی شده است. در این ایمیل باشگاه فولاد مبارکه ضمن ابراز تمایل به جذب امیری، از سران تیم ترکیه‌ای خواسته است رقم پیشنهادی‌شان را برای فروش این بازیکن ایرانی اعلام کنند.


Page Generated in 0/0113 sec