printlogo


کد خبر: 211223تاریخ: 1398/4/16 00:00
اخبار

«آقازاده» در راه شبکه نمایش خانگی
پروانه ساخت سریال «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا پروانه ساخت گرفت. به گزارش خبرآنلاین، حامد عنقا و بهرنگ توفیقی حالا یکی از زوج‌های سریال‌سازی کشور هستند. آنها پیش از این «انقلاب زیبا»، «پدر» و «بر سر دوراهی» را برای تلویزیون ساخته‌اند و اکنون قرار است در شبکه نمایش خانگی هم این همکاری را تکرار کنند. سعید رجبی‌فروتن یکی از مدیران سازمان سینمایی در یادداشتی درباره اتفاقات شبکه نمایش خانگی به سریال «آقازاده» اشاره کرده و نوشته: این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد و حرفه او دادیاری است.  اینطور که از نام سریال و این توضیح رجبی‌فروتن برمی‌آید احتمالا با سریالی با موضوعی اجتماعی و کنایه‌های روز ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، یا شاید با یک عاشقانه متفاوت روبه‌رو خواهیم شد؛ سریالی که باید دید آیا می‌تواند موفقیت سریال «پدر» را برای این زوج در شبکه نمایش خانگی آن هم در این روزهای پرحاشیه این شبکه تکرار کند یا خیر.


تغییر در مدیریت شبکه قرآن  و معارف سیما
جواد شیخ‌اکبری با حکم معاون سیما به سمت مدیر شبکه قرآن و معارف سیما منصوب شد. به گزارش «وطن‌امروز»، دکتر مرتضی میرباقری، معاون سیما، در حکمی جواد شیخ‌اکبری را به‌عنوان مدیر شبکه قرآن و معارف سیما منصوب کرد. گفتنی است جواد شیخ‌اکبری متولد 1357 و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و الهیات از دانشگاه امام صادق(ع) است. وی سال 1380 وارد سازمان صداوسیما می‌شود و به‌عنوان محقق و پژوهشگر با مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما فعالیت خود را آغاز می‌کند. شیخ اکبری سردبیری برنامه‌‌های زنده و بخش‌‌های مختلف خبری، دبیر شورای راهبردی، مدیریت گروه اقتصاد و سیاسی شبکه خبر و جانشینی رئیس این شبکه در امور تولید و مدیرکلی تولید و تامین برنامه‌‌های خبری شبکه خبر را در کارنامه کاری خود دارد.


کدام فیلم‌ها پروانه نمایش گرفتند؟
شورای پروانه نمایش فیلم‌‌های سینمایی برای 5 فیلم مجوز نمایش صادر کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، شورای پروانه نمایش فیلم‌‌های سینمایی مجوز نمایش برای 5 فیلم «یلدا» به تهیه‌کنندگی علی مصفا، کارگردانی و نویسندگی مسعود بخشی؛ انیمیشن «شب آفتابی» به تهیه‌کنندگی زهرا مشتاق، کارگردانی علی مدنی و نویسندگی یونس لطفی؛ «قلعه عشق» به تهیه‌کنندگی امیرشهاب رضویان و کارگردانی و نویسندگی الهام قاسم‌اف؛ «مشت آخر» به تهیه‌کنندگی سیدحامد حسینی، کارگردانی و نویسندگی مهدی فخیم‌زاده و «سمفونی نهم» به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی، کارگردانی و نویسندگی محمدرضا هنرمند صادر کرد.


نوسروده افشین علاء
خطاب به دولت انگلیس
ای روبه! اجتناب ز شیران کن    
پیری! فسون و خدعه چو پیران کن    
این نقشه نیست گربه دیروزی    
شیر است، دوری از دم شیران کن    
عهد قجر گذشت و شهان رفتند    
اینک حذر ز خشم امیران کن    
بگذشت دور دزدی دریایی    
پس ترک آن سفینه ویران کن    
ای گوژپشت! خیره‌سری کمتر    
با راست‌قامتان و دلیران کن    
عاقل‌تری از آن که به دام افتی    
ترک رکاب معرکه‌گیران کن    
با ملک فارس، پنجه نیفکن باز    
دوری ز خشم ملت ایران کن


Page Generated in 0/0071 sec