printlogo


کد خبر: 211231تاریخ: 1398/4/17 00:00
اخبار

کتاب «روایت رهبری» رونمایی شد
«روایت رهبری» اثر سیدیاسر جبرائیلی معرفی و رونمایی شد. به گزارش تسنیم، آیین رونمایی کتاب «روایت رهبری» با حضور حجت‌الاسلام محسن قمی معاون ارتباطات و بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، ایمان عطارزاده رئیس حوزه ریاست موسسه پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی و با حضور فعالان فرهنگی و رسانه‌ای صبح دیروز در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد. کتاب «روایت رهبری» به قلم یاسر جبرائیلی در 3 فصل و 620 صفحه، روایت جامع و دست‌اولی است از «رسمیت و قانونیت یافتن رهبری حضرت امام خمینی رحمه‌الله با مصوبه مجلس خبرگان قانون اساسی»، «تعیین آیت‌الله منتظری به رهبری آینده توسط مجلس خبرگان رهبری و سپس عزل وی» و در نهایت، «تعیین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توسط مجلس خبرگان به رهبری انقلاب اسلامی» توسط انتشارات انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شده است. از ویژگی‌های «روایت رهبری» می‌توان به استفاده از برخی خاطرات منتشرنشده سیاسی و مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به تناسب موضوعات مطرح‌شده در کتاب اشاره کرد.

فرمانده سپاه در مراسم رونمایی از سامانه ارتباطات تاکتیکی «سپهر110»:
انحصار قدرت ها در فناوری‌های ارتباطی را می‌شکنیم
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه در حال شکستن انحصار قدرت‌های بزرگ در عرصه فناوری‌های پیشرفته ارتباطی هستیم، گفت: دشمنان به مرور در حال درک و تجربه قدرت واقعی ما هستند. به گزارش مهر، سردار سرلشکرحسین سلامی در مراسم رونمایی و تحویل سامانه ارتباطات تاکتیکی «سپهر ۱۱۰» به یگان‌های مردم‌پایه، در جمع فرماندهان، مسؤولان و مدیران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه، عرصه ارتباطات را از ضروری‌ترین ابزارهای نیروهای مسلح برشمرد و با تاکید بر اینکه در حال شکستن انحصار قدرت‌های بزرگ در عرصه فناوری‌های پیشرفته ارتباطی هستیم، گفت: مانند تمام عرصه‌هایی که در زمان تحریم استعدادها شکوفا شد و ناگزیر شدیم به اندیشه، تفکر و ذهن جوان ایرانی روی بیاوریم؛ در این عرصه نیز این مهم صورت گرفت و بحمدالله شاهد نتایج و معجزات زیادی بودیم. وی با تاکید بر اینکه در نظر داریم ارتباطات سپاه را در تراز پیشرفته‌ترین سیستم‌های ارتباطی دنیا قرار دهیم، تصریح کرد: نرخ تولید علم و فناوری در عرصه ارتباطات، اطلاعات و سایبر بسیار بالا و به روز است.

پیغام آمریکا پس از ساقط شدن پهپاد متجاوز و پاسخ قاطع ایران
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: آمریکا پس از سرنگونی پهپاد متجاوزش از طریق واسطه‌های دیپلماتیک به ما اعلام کرد می‌خواهد برای حفظ آبروی خود عملیاتی محدود انجام دهد اما پاسخ ایران این بود هر عملیاتی را شروع جنگ تلقی می‌کنیم. به گزارش فارس، سردار غلامرضا جلالی صبح دیروز در پنجمین همایش علوم و مهندسی دفاعی که در دانشگاه افسری و‌ تربیت پاسداری امام حسین برگزار شد، اظهار داشت: در سال ٩٨ آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند باید عامل جنگ نظامی را هم در اذهان مردم تقویت کنند و در این عرصه هم آمریکایی‌ها به دنبال استفاده از پتانسیل ترس از جنگ در داخل جامعه بودند و برخی عناصر و جریانات خودفروخته در این شرایط می‌گفتند احتمال جنگ وجود دارد اما خواست خداوند ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا را رقم زد و این اقدام تاکتیکی اثر بلندمدتی در زمینه بازدارندگی خواهد داشت. جلالی عنوان کرد: این اقدام، لایه نظامی طراحی‌شده توسط دشمن را برای ترساندن مردم به شکست کشاند. وی با بیان اینکه در لایه سیاسی هم فعالیت و درگیری شدیدی با دشمن داریم، گفت: زمانی که پس از سرنگونی پهپاد متجاوز، دشمن از طریق واسطه‌‌های دیپلماتیک اعلام می‌کند من برای حفظ آبروی خود می‌خواهم عملیاتی محدود و در منطقه‌ای کم‌ارزش انجام دهم و شما به آن پاسخ ندهید؛ پاسخ نظام جمهوری اسلامی این است که ما هر عملیاتی را شروع جنگ تلقی می‌کنیم و به آن پاسخ خواهیم داد و زمین جنگ را ما طراحی می‌کنیم و اگر شما آن را شروع کردید، پایانش را ما اعلام می‌کنیم.
 


Page Generated in 0/0074 sec