printlogo


کد خبر: 211252تاریخ: 1398/4/17 00:00
اخبار

21 مجروح در انفجار مرکز خرید فلوریدا
انفجار در یک مرکز خرید در جنوب فلوریدای آمریکا دست‌کم 21 مجروح بر جای گذاشت. این انفجار در رستورانی در این مرکز خرید رخ داد که از ماه‌ها پیش تعطیل بود. ماموران آتش‌نشان منطقه پلنتیشن فلوریدا متوجه خطوط آسیب‌دیده انتقال گاز شدند و حدس می‌زنند همین عامل انفجار بزرگی بوده که رستوران را کاملا تخریب کرده و به فروشگاه‌ها، خودروها و اماکن اطراف آن از جمله یک سالن ورزشی خسارتی وارد آورده است اما مقامات فدرال  فلوریدا هنوز علت حادثه را اعلام نکرده‌اند. «الکس کارور» یکی از شاهدان این حادثه به سی‌ان‌ان گفت: «ابتدا گمان کردیم صاعقه اتفاق افتاده است اما بعد متوجه تکان‌‌های ساختمان مرکز خرید شدیم. خسارت شدیدی به ساختمان وارد شد. اوضاع تقریبا شبیه آن بود که جهان رو به پایان است».
به دنبال این حادثه ده‌ها مامور آتش‌نشان در محل حاضر شدند و با استفاده از سگ‌‌های جست‌وجوگر در میان ویرانه‌ها در تلاش برای پیدا کردن افرادی برآمدند که ممکن است زیر آوار گرفتار شده باشند.

بچه‌‌های ترامپ لکه ننگی برای انسانیت!
یک هنرپیشه ایتالیایی نزدیک به همسر پیشین رئیس‌جمهور آمریکا از رابطه شکرآب او با فرزندان دونالد ترامپ پرده برداشت. «روزانو روبیکوندی» به هافینگتون‌پست گفت: «به نظر من دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا و اریک ترامپ مشمئزکننده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، پست و فرومایه هستند». این بازیگر ایتالیایی 47 ساله که سابقا با خانواده ترامپ‌ها ارتباط خوبی داشته مدعی است هرگز از ثروت خانواده ترامپ استفاده نکرده و فقط برای ایوانکا احترام زیادی قائل است اما این حس را به فرزندان وی ندارد. روبیکوندی، فرزندان ترامپ را مال‌پرست، بی‌عاطفه و آشغال خواند. او گفت: «دونالدِ پسر احمق است. آنها هیچ ارزشی ندارند و مزخرف هستند. همگی آنان جز ایوانکا کودن و فرومایه هستند. پیش از اینکه چیزی درباره من بگویند، دهان‌شان را با صابون خواهم شست، آنها لکه ننگی برای انسانیت هستند».

پرچم فلسطین در اراضی اشغالی
روز گذشته شهرک‌نشینان صهیونیست ساکن بخش‌‌های اشغالی کرانه باختری با یک صحنه غیرمنتظره در حاشیه یکی از بزرگراه تحت حفاظت رژیم صهیونیستی مواجه شدند. به گزارش فلسطین الان، رسانه‌های عبری روز یکشنبه تصاویری منتشر کردند از به احتزاز درآمدن پرچم فلسطین در مسیر حرکت اسرائیلی‌ها در جاده‌ها و تقاطعات اصلی در تمام کرانه باختری و جاده‌های منتهی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شرق سرزمین‌‌های اشغالی.

عملیات بزرگ پاکسازی غرب و شمال عراق
روز گذشته فرماندهی عملیات مشترک عراق از آغاز مرحله نخست عملیات بزرگ برای پاکسازی 3 منطقه محصور میان 3 استان در شمال و غرب این کشور در امتداد مرز با سوریه خبر داد. به گزارش شبکه الفرات، در بیانیه ستاد مشترک نیروهای مسلح عراق (شامل ارتش، پلیس و حشد الشعبی) درباره عملیات «اراده النصر» - اراده پیروزی -  آمده است که «نیروهای مسلح با تشکیلات مختلف خود، صبح دیروز یکشنبه هفتم جولای 2019 در ساعت 6 صبح، مرحله نخست عملیات اراده النصر را با هدف پاکسازی مناطق مشترک میان 3 استان صلاح‌الدین، نینوا و الانبار تا مرز عراق با سوریه آغاز کرد». سرلشکر عبدالامیر رشید یارالله، معاون فرمانده عملیات مشترک در این بیانیه اعلام کرد: «عملیات با مشارکت یگان‌های مختلف ارتش برای فرماندهی عملیات الجزیره، نینوا و صلاح‌الدین آغاز شده و یگان‌های حشدالشعبی در محورهای نینوا،‌ صلاح‌الدین و الجزیره حضور دارند و حشد عشایری نیز با حمایت نیروی هوایی ارتش و ائتلاف بین‌المللی حضور دارند.
 


Page Generated in 0/0063 sec