printlogo


کد خبر: 211316تاریخ: 1398/4/18 00:00
اخبار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
داستان حقوق‌های نجومی جمع شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در سامانه شفافیت، به‌طور طبیعی حقوق ۱۲۰ نفر از مدیران اصلی شرکت‌های صندوق بازنشستگی کشوری را منتشر کردیم، گفت: از این تعداد 3 نفر دریافتی‌هایی بیش از حدمجاز و مقرر در مقررات و قوانین ابلاغی داشتند که همان‌جا اعلام شد بخشی از اینها به حساب صندوق بازگشت داده شده و مابقی هم عودت داده می‌شود. به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری درباره انتشار حقوق‌های نجومی مدیران زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: داستان حقوق‌های نجومی
تمام و جمع شده است. وی با اشاره به اینکه ضوابط حقوق و دستمزد روشن است، اضافه کرد: به‌عنوان نمونه حقوق وزرا در کشور 8 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که البته امکان دارد مورد انتقاد شما قرار بگیرد. در این موارد هم حق با شماست و می‌توانید آن را در مراجع قانونگذاری مطرح کنید. شریعتمداری درباره دعوت مدیرعامل صندوق بازنشستگی به «چالش اعلام حقوق» گفت: مدیرعامل صندوق خودش اعلام کرد متوسط دریافتی‌اش ۶.۵ میلیون تومان بوده است.

تولید۱۱۰میلیون لیتر بنزین در روز
وزیر نفت با بیان اینکه از عهده دشمنان‌مان برمی‌آییم و آینده به سمت بهتر شدن وضع نفتی ایران است، گفت: در این هفته تولید بنزین از ۱۱۰ میلیون لیتر در روز عبور خواهد کرد که این عدد، حدنصابی جدید در تاریخ تولید بنزین در ایران است. به گزارش تسنیم، بیژن نامدارزنگنه با اشاره به اینکه برای پیشگیری از سوءاستفاده آمریکایی‌ها، نمی‌توانیم اطلاعات نفتی خودمان را بیان کنیم، افزود: اعتراض خودم علیه یک جانبه‌گرایی را در اوپک اعلام کردم و آن را بزرگ‌ترین خطر برای اوپک دانستم. وی درباره توقیف نفتکش ایرانی هم گفت: وزارت امور خارجه با قدرت این موضوع را پیگیری می‌کند و امیدواریم به نتیجه خوبی برسد. زنگنه ادامه داد: در بنزین، گازوئیل، گاز مایع، نفت کوره و سوخت جت تولید اضافه داریم و برای صادرات آن از طریق خشکی و دریا برنامه داریم.
 


Page Generated in 0/0059 sec