printlogo


کد خبر: 211378تاریخ: 1398/4/20 00:00
اخبار

آزادسازی سهام عدالت برای 2دهک
مدیرعامل شرکت فرابورس ایران از عملیاتی شدن آزادسازی سهام عدالت برای دهک‌های یک و 2 خبر داد. به گزارش تسنیم، امیر هامونی در مجمع عمومی شرکت فرابورس ایران گفت: شرکت فرابورس با همکاری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی آمادگی فراهم آوردن زیرساخت فنی آزادسازی سهام عدالت را دارد. وی با بیان اینکه ما چند سال پیش هم آمادگی عملیاتی کردن بحث آزادسازی سهام عدالت را داشتیم، گفت: موضوعات کلانی که در حاشیه بحث سهام عدالت بین دولت، مجلس و سیاست‌گذار وجود داشت مانع عملیاتی شدن این موضوع شد. هامونی تاکید کرد: ما به لحاظ فنی و مقرراتی کارهایی را که باید در بورس برای این موضوع انجام می‌شد انجام دادیم و الان آماده عملیاتی شدن آزادسازی سهام عدالت هستیم.

اجرای اصلاح ساختاری بودجه  با تنفیذ رهبر انقلاب
سازمان برنامه و بودجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد اصلاح ساختاری بودجه پس از تنفیذ رهبر انقلاب اجرایی خواهد شد. به گزارش مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد طرح اصلاح ساختاری بودجه در مجلس و شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران 3 قوه مطرح و در نهایت با تنفیذ رهبر معظم انقلاب ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

بلیت پرواز تهران ـ  مشهد رکورد زد
در حالی معاون وزیر راه نرخ بلیت پرواز تهران- مشهد را ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرده که قیمت این مسیر پروازی در آستانه ولادت امام رضا (ع) رکورد 2/1 میلیون تومان را ثبت کرده است. به گزارش تسنیم، طبق معمول با نزدیک شدن به ایام خاص باز هم نرخ بلیت پروازهای داخلی افزایش یافت. علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری روز سه‌شنبه با حمایت همه‌جانبه از شرکت‌های هواپیمایی بابت قیمت‌ بلیت هواپیما گفته بود:‌ نرخ بلیت مشهد، از 220 هزار تومان شروع شده و تا 800 هزار  تومان به فروش می‌رسد. نرخ 200 هزار تومانی با گذشته فرقی نکرده و در زمان نرخ‌گذاری نیز بلیت مشهد 190هزار تومان بود.
 


Page Generated in 0/0052 sec